čtvrtek 3. srpna 2017

Moje péče o pleť v létě se Ziajou!

Sluníčko má na každou ženu jiné účinky. Některým se začne tvořit více pupínků, u jiných se objevuje sluneční alergie, další si stěžují, jak se vlivem pocení lesknou a jiné mají přesušenou pokožku z opalování. Já rozhodně nezapomínám o svou pleť pečovat ani v létě. A jak? Na pomoc mi přispěchala Ziaja.



Ziaja Sun pleťový krém na opalování

Opalovací krémy jsou tématem číslo 1. Tento má 60ml a stojí 89Kč. Má střední ochranu, tudíž SPF 25 UVA + UVB. Měl by účinně bránit pokožku před spálením. Eliminovat účinky nedostatečné ochrany pokožky. Hydratovat a zklidňovat pokožku a posilovat obranyschopnost pokožky. Zkrátka má vše, co od opalovacího krému požaduji.

Jedná se o klasický obal, z kterého se vymačkává krém. V posledních letech se rozmohla éra opalovacích olejíčku a dalších sprejů, jelikož lidi si na mazání příliš nepotrpí. Mně osobně krémy nevadí, ale určitě bych uvítala, pokud by Ziaja s něčím takovým v dalších letech přišla. Mohlo by to být zajímavé. Moc se mi líbí malé balení, které mohu hodit do kabelky a vyrazit na výlet.

A ano, jedná se o hutný krém, který musíš pečlivě rozmazat, aby nezanechal bílé skvrny na kůži. Je to krapet zdlouhavější, ale (jak jsem již říkala) mně osobně to nijak nepřekáží a klidně si s nanášením krému pohraju. Na opalování používám samozřejmě vyšší faktor, jelikož jsem ten nejsvětlejší fototyp, který se spálí, i když to není možné… u mě je možné cokoliv. Má pokožka je nevyzpytatelná. Nicméně pokud jdu jen tak do města, do nákupáku nebo zkrátka na chvíli vytáhnu paty z domu, aniž bych se plánovala opalovat, pak sahám po této 25, která je na to ideální. Pro mnohé to bude vysoký faktor, pro mě tak akorát.

V tomto případě funguje perfektně, mou pokožku nedráždí. Vždy jen nanesu, přepudruji, abych se neleskla, a vyrážím do víru města. Nespálím se a jsem spokojená. Párkrát jsem použila krém i na opalování nohou. Taktéž pomohl a trošku jsem se i opálila. Ale je třeba brát mě s rezervou, jelikož pokud bych já jela k moři a vrátila se "jako černoch", tak jsem asi tak bledá jako normální člověk v zimě. Dalo by se říci, že i opalovací krémy jsou individuální záležitostí.


Ziaja pleťové masky

Velmi oblíbeným produktem z pečující kosmetiky od značky Ziaja jsou jejich pleťové masky. Na výběr mají skutečně z mnoha druhů pro různé typy pleti. Na své si přijde každý. Mně vyhovuje, že se jedná o malé pytlíčky, které použiješ a vyhodíš (mnohdy je užívám nadvakrát). Vhodné na cestování. Nerada skladuji doma velké kalíšky/tuby s maskou, které mě po chvíli přestanou bavit. Takto moje testování je pestřejší, jelikož mám pokaždé jinou.

Balení má 7ml a stojí 25Kč, což je lidová cena. Já mám pleť velmi suchou a citlivou, proto vybírám masky zejména na tento typ pokožky. Tentokrát jsem zvolila:

Ziaja Kakaové máslo vyživující pleťová maska
V první řadě musím říci, že maska nádherně voní. Zkrátka kakaové máslo je vždycky dobrou volbou. Měla by pleť vyživovat a hydratovat právě díky obsahu kakaového másla.
- Účinně regeneruje pokožku. Zaručuje pokožce hydro-lipidovou rovnováhu.
- Výrazně snižuje drsnost svrchní vrstvy pokožky.
- Zajišťuje pokožce zdravý a přirozený vzhled.
- Zklidňuje podráždění.


Ziaja Mořské řasy Hydratační pleťová maska
Další produkt je hydratační gelová maska pro pleť suchou a normální. Působí jako domácí lázně - přináší uvolňující relaxaci, zklidňuje, hydratuje a vyhlazuje pokožku. Textura je velmi zajímavá - skutečně gelová. Při aplikaci klouže po pokožce, což v letním období působí chladivým dojmem, který je příjemný.
Tato maska je rozhodně více hydratační, než výše zmíněná (ta byla zas hutnější), ale jinak jsou masky hodně podobné. Pleť zanechávají jemnou a hebkou na dotek, vyživenou, hydratovanou na dlouhou dobu a celkově pleť září.


Mátová emulze, gelová maska na obličej
Vyzkoušela jsem ještě tuto gelovou masku. Musím říci, že v letních dnech je velmi příjemná, trošku chladí. Snadno se roztírá a celkově aplikaci si mohu jedině pochvalovat. Jediné, co bych vytkla, je, že je určena pro všechny typy pleti, což bývá kámen úrazu. Každá pleť je jiná a potřebuje trošku jinou péči. Ačkoliv moje pleť byla po aplikaci heboučká, brzy jsem ucítila, jak je vysušená. Možná to dělala právě ona gelová konzistence.

Žádné komentáře:

Okomentovat