středa 23. srpna 2017

HAUL Hodinky z e-shopu timestore.cz

V tomto článku bych ti ráda představila e-shop www.timestore.cz, který (jak název napovídá) má ve svém sortimentu hodinky nejrůznějších stylů. Jedny jsem si objednala a nyní ti můžu říct, jak jsem s objednávkou spokojená.

Již delší dobu jsem sháněla ryze sportovní hodinky. Co se týče doplňků (šperků), potrpím si spíše na elegantní styl. Vlastním doma hodinky, které jsou celokovové a plné třpytivých kamínků, k mému outfitu většinou ladí, ale pokud se obleču více sportovně (nasadím teplákovku a tenisky), pak mi přijde divné si tyto hodinky brát. Jenže bez hodinek jsem jako bez ruky, jelikož jsem zvyklá neustále sledovat čas, tak jsem usoudila, že nějaké zkrátka potřebuji. Ach, ty ženy, vždy si své nákupní neřesti obhájí…



Garet WD World Designers

Zaujaly mě právě tyto dámské hodinky. Co tě pravděpodobně nejprve uchvátí, je cena. Stojí pouhých 490Kč a navíc je doprava zdarma při platbě převodem na účet. Je sice psáno, že jsou dámské, nicméně si myslím, že by je snesl klidně i muž.

Přišly mi v jednoduché kovové krabičce, což se mi moc líbí. Na tu cenu je tohle luxus, který si ráda nechám líbit. Navíc mě čekaly dva malé dárečky v podobě kávy a bonbonku.


Průměr hodinek je 33mm, což mně osobně přijde tak akorát. Mám malou ruku asi jako sedmileté dítě, proto nemůžu mít příliš velké hodinky - to pak vypadá směšně. A právě i z důvodu, že mám tenoučkou ručku, oceňuji textilní řemínek, který se snadno přizpůsobí zápěstí. Hodinky přežijí lehký deštík a vlhko, proto se o ně nemusíš venku bát.

(Ocenila bych však ještě menší řemínek, ale to je můj osobní problém.)

Hodinky jsou z kvalitní nerezové oceli, což je vhodné například pro alergiky. Jako zastánce minimalismu musím pochválit jednoduše řešený ciferník. Hodinkám chybí čísla, což mi nijak nepřekáží, ale díky větším i menším čárečkám se snadno a rychle zorientuji, jaký je čas. Jsou tedy především praktické! Zdobí je pouze malý nápis značky.


Jelikož preferuji k mé porcelánové pokožce stříbrné doplňky, byla to jasná volba, jelikož zlatou prakticky nenosím. Samotný řemínek je tedy textilní, tmavě modrý. Královskou modrou jsem si v poslední době velmi oblíbila. Tato nenápadná barvička se hodí prakticky ke všemu. Přece jen by klasická černá postrádala šmrnc. Takto je to přesně tak, jak jsem si představovala.


S hodinkami jsem tedy velmi spokojená. Obrázek na e-shopu odpovídá realitě. Mé ručce sedí a splňují vše, co od hodinek potřebuji. Kvalita je i za tak nízkou cenu skvělá! Na jejich webových stránkách najdeš ještě podobné hodinky, jen s jiným ciferníkem a také různé varianty řemínku. Samozřejmě mě z jejich nabídky zaujaly i dražší (značkové) kousky, ale na ty si budu muset ještě našetřit.


Žádné komentáře:

Okomentovat