úterý 8. srpna 2017

RECENZE co používám na bělení zubů

Bohužel jsem se nenarodila se zářivě bílým úsměvem, a přestože o svůj chrup pečlivě pečuji, neustále s bělostí mých zubů bojuji. Vyzkoušela jsem již spousty a spousty produktů. Některé mi pomohly, jiné ani trošku. V tomto článku ti ukáži, co momentálně dělám a používám pro bělejší zoubky.

MEDIBLANC Strong Black

Ačkoliv bělícím pastám nevěřím, vždy se ke mně dostane nějaká na recenzi a já se rozhodnu ji aspoň zkusit. Tuto pastu pro kompletní ochranu zubů s bělícím účinkem jsem právě dopotřebovala. Má 100ml a stojí 299Kč.

Neobsahuje chemicky bělicí ani vysoce abrazivní látky, fluoridy, dráždivá pěnidla a konzervanty. Ve složení se nachází aktivní uhlí, které efektivně odstraňuje látky způsobující zabarvení zubů (tedy nánosy od kávy a jiných zabarvených nápojů a potravin). Pasta je černočerná! To na první pohled působí děsivě, ale abych pravdu řekla, je to sranda!


Pasta by měla zabraňovat nepříjemnému západu z úst a zaručovat dlouhotrvající svěží dech. To na této pastě oceňuji maximálně! Je opravdu dost mentolová (mátová), skoro až štiplavá. Po některých pastách mívám v puse nepříjemnou pachuť, u této se mi to nestává.

Další účinky:
- Složení na přírodní bázi pečuje o ústní dutinu
- Ústní dutině poskytuje komplexní ochranu
- Zajišťuje pocit "hladkých", perfektně vyčištěných zubů
- Posiluje a chrání zubní sklovinu
- Chrání proti tvorbě plaku a zubního kazu

Jak vidíš, pasta zuby pouze nebělí, ale hlavně o ně pečuje, což by pro nás měla být priorita číslo 1 - zdravý chrup. Nyní tedy k samotnému bělení. Mé zuby již po prvním použití byly krásně hladké a lesklé. Měla jsem tendence si po nich neustále přejíždět jazykem. Po zhruba 2 týdnech jsem již viděla výsledky, že mé zuby jsou o odstín bělejší. Poté se bělení již zastavilo. Skutečně ze zubů stáhla povlak od kávy a jiných potravin, nicméně zde její úloha také skončila. Myslím, že je to fajn pro ty, kteří mají krásné zoubky a chtějí si je tak i udržet, ale nečekej od ní zázraky.



White Pearl Whitening Pen

Značka White Pearl je pro své bělicí produkty na zuby proslulá. Mnoho lidí si ji pochvaluje, proto jsem se i já rozhodla od nich jeden produkt vyzkoušet. Konkrétně se jedná o bělicí pero. Objednala jsem si na testování pouze jedno pero za 159Kč. Je však možnost si objednat i sadu tří per. Jedno má 2,2ml, tudíž ti vydrží zhruba měsíc při každodenním používání (1krát denně).


Systém je praktický, velmi snadno se s ním manipuluje. Jednoduše zatočíš spodní částí pera a nahoře ti do "štětečku" vyteče průhledný gel, kterým potřeš zub po zubu (pozor na dásně!). Poté se doporučuje nechat jednu minutu gel na zubech zaschnout (tedy nasaď úsměv a vyceň zuby). Po jedné hodině působení si vypláchni pusu. Nedoporučuje se samozřejmě jíst a pít, aby vše mohlo působit.


Účinky:
- Rychle viditelné výsledky
- Ddstraňuje organické zabarvení zubů, skvrny od jídla a pití
- Udržuje zuby bělostně bílé
- Je vhodné i pro citlivé zuby
- Skladné, vhodné na cestování

Více informací si můžeš přečíst na e-shopu Notino.cz, kde bělicí pero také prodávají. A jaké jsou mé zkušenosti? Já jsem již dopotřebovala ono první pero. Musím říci, že první výsledky jsem viděla zhruba po týdnu, kdy jsem si všimla, že mé zuby jsou bělejší a zářivější. Opět musím konstatovat, že to není žádný zázrak, který ti dokonale vybělí zuby do sněhobílé barvy, nicméně na udržování bělosti a očištění skvrn od jídla ideální.

Teď bych ráda vyzkoušela opět něco nového. Nějaké tipy na bělicí produkty na zuby?

Žádné komentáře:

Okomentovat