středa 16. srpna 2017

Jak probíhá můj zkrášlovací den (čištění pórů)

Jednou týdně si vyhradím chvilku jenom pro sebe a pečuji o svou pleť. Zrovna dneska, když tuto rutinu opět provádím, jsem si říkala, že by bylo pěkné sepsat článek s produkty, které se mi osvědčily a které ráda a opakovaně používám. Můžou to být pro tebe skvělé tipy.

Nejprve si pleť samozřejmě odlíčím. Momentálně testuji micelární vodu Garnier Skin Cleansing a musím říci, že je fajn. Mou pokožku nijak přehnaně nevysušuje, nedráždí mě a perfektně pleť dočistí. A navíc stojí jen 139Kč.

Pilaten Black Head černá slupovací maska

Poté se vrhnu na čištění pórů. K tomu mi slouží dva produkty, které střídám podle nálady. Někdy využívám masku Pilaten. Prodává se v malých pytlíčkách po 59Kč, při čemž mi vydrží jedno to balení na 2 použití. Je tam té černé "hmoty" skutečně dost. Masku nanáším pouze na T-zónu (na nos, bradu a oblasti mezi obočím). Nedoporučovala bych ji dávat na tváře, jelikož bys brečela bolestí a docílila bys nežádoucí depilace obličeje.

"Vysoce efektivní maska, která obsahuje aktivní bambusové uhlí, dokáže s pletí zázraky. Přírodní síla tohoto produktu dokonale zbaví Vaši pleť všech nedokonalostí, jako jsou černé tečky na tváři, odumřelé buňky, či akné. Účinek masky je velmi viditelný, protože všechny nečistoty maska zachytí. Budete se divit, co všechno skrývala Vaše pleť! Navíc zlepšuje prokrvení obličeje, což způsobuje, že se Vaše pleť rozzáří a získá zdravou barvu. Přírodní produkt a síla bambusového uhlí zbaví pleť nečistot, vyléčí akné, je perfektní na černé tečky a mastnou pleť. Výsledek je okamžitě viditelný!"



Nebojím se zašpinit, proto masku nanáším polštářky prstů (je možné použít i štětec). Jsem od ní pak celá "zapatlaná", proto ji používám, jen když mám náladu. V tomhle jsou pásky rozhodně lepší. Nechej působit 15-20minut. Já osobně na čas nehledím a spíše čekám, až je maska tvrdá a plně napnutá, poté se začíná mimickými pohyby odlupovat sama.
Slupování je trošku bolestivější, zato velmi účinné. Krásně vytáhne veškeré nečistoty z pórů. Černých teček tě nezbaví, ale zajistí, že pleť bude jemná, čistá a na první pohled vitální (zářivá).

Cettua Charcoal čisticí náplast na zanešené póry na nose

Jak jsem již psala, pokud nemám náladu na černou masku, volím tyto náplasti. Jsou rychlejší, nadělají méně nepořádku a jsou taktéž účinné. Balení, které má 6ks stojí 99Kč. Cena je tedy naprosto skvělá. Je třeba nos očistit, lehce navlhčit a poté přilep náplast černou stranou na nos. Nech působit 10-15minut. Já nechávám pro jistotu 15. Časem je náplast úplně tvrdá a překáží v mimice. Poté strhni směrem odspodu nahoru a je hotovo!

Na náplasti uvidíš nečistoty, které si měla v pórech a samozřejmě nějaké ty šupinky kůže. Náplast je primárně určena na nos, ale určitě se dá použít i na jiné části obličeje. Jsou určeny pro všechny typy pleti a pro každý věk.
A v příštím díle této série se společně podíváme na mé oblíbené hydratační masky.

Žádné komentáře:

Okomentovat