čtvrtek 30. listopadu 2017

RECENZE Calvin Klein Euphoria parfémovaná voda pro ženy

Jelikož už se pomalu a jistě blíží Vánoce, ráda bych ti představila jeden parfém. Pro mě bývají Vánoce právě ve znamení parfémů, jelikož je to velmi vděčný dárek. Ženy mají možnost dostat dražší a luxusnější parfemovanou/toaletní vodu. Vypadá to jako dárek skvěle a každou ženu to určitě potěší… Jen je třeba se trefit do vkusu!



Já mám značku Calvin Klein velmi ráda na oblečení, kabelky, ale i parfémy. Doma již mám parfemovanou vodu Calvin Klein Eternity Moment, která patří mezi moje nejoblíbenější. Výdrží je naprosto fantastická. Flakonek je minimalistický a především vůně mě maximálně charakterizuje. Ovšem pomalounku mi dochází, proto byl čas objednat si novou!

O parfému Calvin Klein Euphoria jsem již mnohé slyšela. Doporučovaly ji některé bloggerky, ke kterým mám důvěru a mnohokrát jsem se ujistila, že máme podobný vkus. Ovšem cena je trošku vyšší, proto jsem si vyčkala, až budou na Notino.cz slevy! A aleluja dočkala jsem se a parfém jsem si objednala. Je to takový dáreček ode mě pro mě. Navíc jsem dostala i zdarma vzorečky nové vůně od Calvin Klein.

Calvin KleinEuphoria parfémovaná voda pro ženy

Objednala jsem si variantu 30ml, která mě stála pouhých 622Kč. Na výběr máš však ještě z flakonku s 50ml nebo 100ml. Samozřejmě je možnost si objednat pouze odstřik, kdy vůni otestuješ, zda ti vyhovuje, jaká je její výdrž a poté si můžeš objednat plné balení. Tuto možnost já osobně velmi oceňuji. Každopádně tentokrát jsem to riskla a koupila jsem hned celé balení.


Ráda bych vyzdvihla design flakonku. Jedná se o skutečně unikátní až designerský kousek! Ačkoliv je flakonek velmi zajímavý, pořád se drží minimalismu, na který jsme u značky Calvin Klein zvyklý. Kombinace šedé a fialové (s kapkou růžové, až do ostružinova) a lesku a matu - je velmi dobrá volba. Mně osobně se trefili do vkusu. Na mém toaletním stolku se nádherně vyjímá. Jediné, co bych parfému vytkla, je, že stříkne pomerně velké množství vůně.

Složení
Hlava: zelené tóny, granátové jablko. Tzv. vysoké tóny - rozvinou se hned po aplikaci. Tvoří první dojem a jsou zpravidla velmi intenzivní, odeznívají rychle.
Srdce: lotos, orchidej
Základ: pižmo, fialka, jantar, mahagon

Podle popisu složení snadno odhadneme, že se jedná o svěží a výraznou orientální vůni (rozhodně není sladká, což oceňuji). Já bych tuto vůni doporučila spíše ženám 18+. Nemyslím si, že je to úplně mladistvá/teengerovská vůně. Je to spíše těžší vůně vhodná na všechna roční období. Parfém ve mně vzbuzuje sebevědomí a odhodlanost. Pokud k vůni přičichnu, cítím se, jako bych byla někde na plese. Představuji si, jak mám na sobě luxusní róbu, okolo mě úspěšní muži a čeká mě noc plná zázraků.


Výdrží je tato vůně nepřekonatelná! Dá se mnou bez problému celý den a z oblečení se dostane až po oprání. Někdy se vyplatí si připlatit za kvalitu. Tento parfém rozhodně mohu doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat