sobota 4. listopadu 2017

RECENZE sada Růžové máslo od Ziajy

Tentokrát jsem si pro tebe připravila tip na sadu od značky Ziaja. Sada obsahuje 2 produkty, a to sice denní krém a peeling. Myslím si, že by to mohl být ideální dárek pro kamarádku, sestru nebo i maminku. Vypadá to na první pohled skvěle a teď se pojďme kouknout na zoubek, jak je to také účinné.

Sada stojí pouhých 115Kč, tedy peeling je ZDARMA! Akce platí pouze na e-shopu a při doručení dopravci PPL nebo Geis.



Ziaja Růžové máslo denní krém

Krém má 50ml, což je takové klasické množství. Na první pohled mě oslnil minimalistický a dívčí design. Bílá v kombinaci s růžovou se mi moc líbí. V jednoduchosti je krása. Bohužel krém se nachází v kalíšku, nikoliv v tubě, proto je to méně hygienické. To už ode mě víš, že já tohle zrovna nepreferuji, ale vždy si dopomůžu špachtličkou, kterou krém nabírám. Samotný krém má jemně růžovoučkou barvu, což je roztomilé.

Krém je určen pro suchou a citlivou pleť 30+.

Účinky krému:
- Reguluje ochrannou funkci pleti, zlepšuje pružnost pokožky.
- Zklidňuje, hydratuje a rozjasňuje svrchní vrstvu pokožky.
- Váže vodu a zabraňuje její nadměrné ztrátě.
- Dlouhodobě hydratuje svrchní vrstvu pokožky i hlubší vrstvy.
- Redukuje vrásky a drsnost pokožky.
- Doplňuje pleti nedostatek lipidů.

Není tedy příliš mastný ani hutný, ale spíše lehčí. Po ránu příjemně chladí a dokáže rozzářit/rozjasnit unavenou pleť. Je také vhodný i pod make-up, protože nezanechává na pokožce mastný filtr (rychle se také vstřebává). Já ho využívám jako podklad pod korektor, aby se mi nevytvářely na pleti šupinky. Dokáže poměrně dobře hydratovat, ale pro mě je to stále slabé. Ovšem takto na den je to dostačující. Na noc si dávám větší kalibr.

Krém je bez nijak výrazné parfemace. Pouze jemně "krémově" voní. Nijak mi to na pleti nevadí, nepřekáží.

Růžové máslo peeling

Peeling má 60ml. Obsahuje mikrogranulky, které odstraňují zrohovatělou svrchní vrstvu pokožky. Mnoho lidí na peeling mnohdy zapomíná, ovšem je to stále velmi důležitá součást v péči o pleť. Peeling se doporučuje provádět zhruba 1krát za 2týdny.

Jednoduše na očištěnou a vlhkou pleť polštářky prstů vmasíruj peeling. Peeling není nijak agresivní, je pouze jemný, tudíž bych jej doporučila i citlivé pleti. Ovšem v žádném případě pleť nedři! Jednej opatrně. Poté stačí jen smýt z obličeje a olalá pleť je jemná a hebká na dotek.

Já od peelingu nemívám velké požadavky. Chci pouze, aby mou pokožku nedřel a nijak ji nedráždil. Tento mi vyhovuje a nemám k němu více co dodat. Za tu cenu se vyplatí jej zkusit.


Žádné komentáře:

Okomentovat