úterý 7. listopadu 2017

RECENZE olejíček na rty Clarins a Catrice Camouflage korektor

Tentokrát se na zoubek podívám dvěma ikonickým produktům. Tyto produkty jsem měla již dlouho na svém wishlistě a jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala si je objednat. Pojď se podívat, jak u mě uspěly.


Clarins Lip Make-Up Instant Light

Jedná se o vyživující péči na rty. Balení má 7ml a stojí 468Kč, což je poměrně velká investice na "blbost" na rty, proto je recenze přímo žádoucí! Na výběr máš hned z několika různých variant olejíčků. Já si objednala odstín 02 Raspberry, ale ještě mě rozhodně láká varianta 03 Red Berry a 04 Candy.

A vůně je naprosto božská! Není to přehnaně chemická a vtíravá parfemace, která by se mi zprotivila. Naopak je to jemná vůně, kterou bych mohla čuchat od rána do večera. Tohle se Clarins zkrátka povedlo. Jemně rty provoní a budou prostě k nakousnutí!

Obal je minimalistický a mně se moc líbí. Zamilovala jsem si tento design, který je díky výběru odstínu Raspberry narůžovělý. Aplikace je snadná! Olejovou texturu nanášíš na rty pomocí "huňatého" leskového aplikátoru. A když říkám "huňatého", myslím tím extrémně mega příjemného! Doporučovala jej také youtuberka GetTheLouk, která totmuto aplikátorku říká "medvědí tlapička".


Olejíček obsahuje rostlinné oleje, díky kterým intenzivě vyživuje, hloubkově pečuje o rty, posiluje rty a dodává jim vysoký lesk. Na rtech nijak nelepí, není to nepříjemné, naopak si tuto aplikaci užívám. Je to komfort, který svým rtům ráda dopřeji.


Pokud něco dokáže skutečně uzdravit extrémně popraskané rty, pak je to tento olejíček na rty! Na dlouhou dobu dokáže rty hydratovat a dodat jim potřebnou výživu. Rty jsou poté heboučké a šťavnaté, po prasklinkách a šupinkách ani stopy. Určitě se vyplatilo zainvestovat do tohoto produktu!

Catrice Camouflage

Představuji ti ikonický tekutý korektor. Prodává se ještě ve variantě "kalíšku", ale to mě příliš neláká, jelikož ten je údajně hutnější a to není ideální na oční okolí (spíše na zamaskování nedokonalostí/pupínků), na který já korektory používám. Korektor má 5ml a stojí pouhých 99Kč! To je skutečně lidová cena za tento zázrak.


Já si jej objednala samozřejmě v nejsvětlejším odstínu, a to sice 010 Porcellain. Dočetla jsem se, že je vhodný i pro bledulky, což já rozhodně jsem. A ano, je to pravda. Snesla bych ještě krapet světlejší, ale i s tímto dokáži žít.narůžovělý podtón, což mi velmi vyhovuje, ovšem myslím si, že sedne i neutrální typům pleti.


Aplikace je jednoduchá! Korektor se nanáší pomocí "leskového" aplikátoru. Tento "mechanismus" já osobně mám nejraději. Používám jej na zamaskování kruhů pod očima. Jemně oční okolí prozáří. Není příliš hutný, pleť nestahuje a nevytváří masku, ačkoliv kruhy pod očima vyzmizíkuje. Jen je třeba jej pořádně zapudrovat, aby se nesléval do vrásek a držel jako přibitý. Poté už se mnou dá bez problému celý den, aniž by se z pleti vytrácel.

Už chápu, co na něm všichni vidí. Za tu cenu? Je prostě božský a rozhodně by se vyrovnal dražším produktům.

Žádné komentáře:

Okomentovat