čtvrtek 23. listopadu 2017

SOUTĚŽ o knihu Tajemné cesty parfémů

19. října 2017 byl vydán román Tajemné cesty parfémů, jehož partnerem je Notino.cz. Jedná se o nový rozměr čtení, jelikož v knize se nacházejí vzorky pěti vůní. Nejedná se tedy pouze o čtenářský požitek, ale naši představivost umocňují ještě vůně, kolem kterých se točí celá kniha.


Kniha mě na první pohled okouzlila svou půvabnou obálkou. Říká se "nesuď knihu podle obalu", ovšem tohle mě uchvátilo. Notino mi navíc zaslalo společně s knihou i slevový kód (10 % sleva) na nákup na jejich e-shopu!

Anotace knihy:

Název: Tajemné cesty parfémů
Autorka: Cristina Caboniová (přeložila Hana Voráčková)
Žánr: beletrie (román)
Počet stran: 376
Věková kategorie: knihu bych doporučila ženám 12+ (myslím si, že osloví velkou masu lidí i různé věkové kategorie)

Já jsem si ve spolupráci s Notino pro tebe připravila soutěž o jednu tuto knihu! Je to zároveň skvělý tip na dárek v tomto předvánočním čase (ano, za měsíc jsou Vánoce). Knihu můžeš v případě výhry třeba i darovat kamarádce či mamince.

Co je třeba udělat pro výhru?

· Dej like facebookové stránce Notino: https://www.facebook.com/notino.cz/
· Dále napiš do komentářů:
o Odpověď na soutěžní otázku: Jaká kniha tě naposledy zaujala a proč?
o Nezapomeň připsat svůj e-mail, kam tě budu moci v případě výhry kontaktovat!

Soutěž byla ukončena 1. prosince 2017!

Žádné komentáře:

Okomentovat