sobota 11. listopadu 2017

RECENZE Vichy Aqualia Thermal

Kdo by neznal značku Vichy? Já sice ano, ale zatím pouze z doslechu. Nikdy jsem neměla možnost otestovat jejich produkty na vlastní kůži a konečně jsem se dočkala! Mám tu pro tebe podrobnou recenzi na Vichy Aqualia Thermal. Jak u mě tento krém uspěl? Pokračuj ve čtení.



Vichy Aqualia Thermal

Jedná se tedy o denní pleťový krém pro ženy. Obsah je 75ml a stojí 605Kč. Balení je ve znamení minimalismu. Je to elegantní a na první pohled působí luxusně. Já osobně vždycky oceňuji jednoduchou krásu, jelikož razím heslo: méně je někdy více. Jedinou výtku, kterou k obalu mám, je samozřejmě ta, že se jedná o kalíšek, kdy musíš prsty sahat do produktu. Není to zrovna hygienické, ale dá se tomu vyvarovat za použití špachtličky (ta ale není součástí balení). Výtečným benefitem je také to, že přímo na víčko se nachází zrcátko - to oceníš při cestování.


Krém Vichy Aqualia Thermal Day Spa Gel Cream by měl být extrémně hydratační. Je vhodný na všechny typy pleti (nejvíce samozřejmě na tu dehydratovanou) a pro všechny věkové kategorie, jelikož pleť v každém věku potřebuje hydrataci.

Pár slov o krému od výrobce: "Osvěžující složení s termální vodou z Vichy dodává pleti svěžest a komfort. Po použití bude pleť zjemněná, regenerovaná a dokonale hydratovaná. Hýčkejte svoji pleť bohatou péčí jako v lázních."

Složení se tedy skládá z termální vody z Vichy a kyseliny hyaluronové (tu ocení již stárnoucí pleť s vrásky). A právě termální voda mě na tomto produktu zaujala nejvíce! Nemohla jsem se dočkat, až jej vyzkouším.

Krém nemá žádnou výraznou parfemaci. Pouze jemně velmi příjemně voní po luxusním produktu. Já nikdy podobnou vůni necítila a moc jsem si ji oblíbila.


Krém je konzistencí velmi lehoučký a gelovitý (skutečně se jedná spíše o čirý gel, než bílý krém). Není nijak hutný, a proto se i snadno roztírá. Nanášení krému je příjemné. Chladivý pocit si užívám především ráno, kdy potřebuji mou pleť probudit. Také vstřebávání je poměrně rychlé, proto brzy po nanesení mohu nanést make-up. Slouží mi jako taková podkladová báze, aby se mi netvořily na pleti šupinky. Pleť dokáže krém rozzářit a hydratovat. Vypadá poté více mladistvě a vitálně. Jelikož mám velmi suchou pleť, vyhledávám extrémně hydratační krémy a tohle je jeden z nich. Dokáže mé pleti dodat hydrataci i výživu na celý den. Večer pak preferuji hutnější a mastnější krémy. Tento, jelikož není tolik mastný, nezanechává mastný filtr na pokožce, ačkoliv ji hydratuje - to je kouzelné! Vhodný tedy i pro ty ženy, které nesnesou krémy na pleti dlouho.

A co říci více? S krémem jsem moc spokojená a povýšila jsem jej na můj nejoblíbenější momentálně. Venku se ochladilo a hydratace je potřeba! Tento krém mé pleti dopřává ten největší možný luxus.

Žádné komentáře:

Okomentovat