neděle 26. listopadu 2017

RECENZE parfémy z Londýna

Ráda bych ti představila e-shop www.parfemyzlondyna.cz. Tento internetový obchod prodává kvalitní, prémiové a originální parfémy londýnského výrobce Milton-Lloyd. A díky tomu, že jsou napojeni přímo na londýnského výrobce, můžou ti nabídnout parfémy za skvělé ceny.

Jsi student a sotva vyžíváš z kapesného nebo si zkrátka nemůžeš dovolit drahé parfémy, u kterých se platí především za značku a designový flakonek? Tohle je ideální varianta právě pro tebe! Na e-shopu najdeš ekvivalenty známých vůní, jako třeba Calvin Klein, Gucci, Lancome, Lacoste nebo Marc Jacobs.

Já jsem se rozhodla pro tebe vyzkoušet rovnou 4 vůně! Jak u mě uspěly? Na to se podívej v této recenzi.



Loves Me Loves Me Not

Tato vůně má 50ml a stojí 195Kč. Všechny tyto vůně jsou malinké, proto ideální na cestování nebo jen tak do kabelky. Já osobně mám vždycky jeden malý flakonek v kabelce, abych se mohla kdykoliv ovonět. Tento parfém by měl vonět jako vůně od Marc Jacobs. Já s touto značkou nemám ještě žádnou zkušenost, ale rozhodně ji mám na svém wishlistě, a tak jsem ráda, že ji mohu okusit alespoň takto. Krabička je krásná ve stylu vůní Marc Jacobs. Flakonek je minimalistický a jednoduše pěkný - nemám co bych vytkla. Víčko zlaté a sklo matné.


Moc se mi líbí, že u každé vůně je detailně popsáno, o jaký typ se jedná, jaké je složení a spousta dalších informací. Snadno se tak trefíš do svého vkusu. Tato vůně by měla být květinová a ovocná - ideální tedy na jaro a léto.
Hlava: Jahody a zelené ovoce
Srdce: Fialkové a květinové
Základ: Vanilka a pižmo

Dle složení to vypadá na v základu sladkou, teplou vůni, která má ovšem svěží ocásek. Vůně tě doslova roztančí. Trošku jsem se bála, aby na mě nebyla moc květinová, ale naopak je velmi vyvážená. Vůni bych doporučila spíše ženám 18+. Je hodně elegantní a ženská. Z této jsem nadšená totálně úplně nejvíc, a kdybych si měla vybrat jednu TOP vůni, pak to bude tato.


Colour Me Red

Tato vůně má opět 50ml a stojí 220Kč, což je stále krásná cena. Flakonek je jednoduchý, pouze čistě červený. Není to nic, co by mě nadchnulo, ale ani rozhodně neurazí. Stříkne tak akorát vůně a je drobný, proto je ryze praktický. Parfém by měl vonět jako Gucci. Ani s touto značkou v oblasti parfémů nemám žádnou zkušenost, ale nebráním se ji vyzkoušet.

Mělo by se jednat o cypřišovou a ovocnou vůni.
Hlava: Květinové a kořeněné
Srdce: Ovocné s větvičníkem
Základ: Dřevnatý s vanilkou

Tato vůně je mnohem více květinová než ta předchozí. Dle mého gusta je ideální na období jara, ale i na podzim. Vůni bych doporučila mladým energickým slečnám s pozitivním přístupem k životu. A co ve mně tato vůně evokuje? No přeci rozkvetlou zahradu.


Colour Me Purple

A mám tu další parfém z kolekce Color Me, tentokrát ve fialové verzi. Velikost flakonku je opět 50ml a cena je 225Kč. Vůně by měla být ekvivalentem k Hugo Boss.

Jedná se opět o cypřišovou a ovocnou vůni.
Hlava: Jemně květinová
Srdce: Růže, jasmín, ovoce
Základ: Dřevnatý s vanilkou

Tato vůně je opravdu něžná a lehká… Trošku mi připomíná pánské vůně. Pouze jemně květinová, ale základ tvoří teplejší sladká vůně s dominancí vanilky. Tohle je můj absolutní favorit pro přechod z podzimu do zimy. Vůni bych doporučila ženám ve věku okolo 20 let.


Colour Me Pink

A jako poslední tu mám vůni s flakonkem, který je růžový, což je moje nejoblíbenější barvička. Má 50ml a ve slevě stála 225Kč. Parfém by měl vonět jako od značky Lacoste.


Vůně je typem orientální a květinová.
Hlava: Květinová s růžemi
Srdce: Ovocné a kořeněné
Základ: Vanilka a pižmo

Tato vůně mi připomíná vůni jedné paní, kterou mám moc ráda. Rozhodně mi tato spojitost nepřekáží. Vůně je příjemná, něžná, romantická… Je spíše sladší a teplejší. Pro mě je to ideální parfém na období vánoc. Postavila bych ji na druhé místo za parfém Loves Me Loves Me Not. To jsou moji dva absolutní oblíbenci!



Všimla jsem si, že barva flakonku trefně odpovídá charakteristice vůně. Červená je energická, sexy a rafinovaná. Fialová je temná, kořeněná. A růžová je sladká, něžná, romantická a dívčí. Co se týče výdrže, tak všechny vůně jsou na tom velmi podobně. Dají se mnou bez problému celý den.

Já osobně jsem z parfémů nadšená a neříkám to jen tak! Opravdu mile mě překvapily a rozhodně nezklamaly. Tohle se povedlo! Určitě stojí za zkoušku.

Žádné komentáře:

Okomentovat