pondělí 27. listopadu 2017

RECENZE Rooibos oční krém a krém na ruce a nehty

Ráda bych ti představila kosmetiku značky Rooibos, kterou jsem objevila teprve nedávno. Jedná se o exklusivní kosmetiku plnou antioxidantů, minerálů a rostlinných výtažků, která pomáhá chránit pokožku proti všem nepříznivým vlivům našeho životního stylu. Tato pečující kosmetika se tedy točí okolo africké rostlinky rooibos - odtud jméno.

Od marketingového zastoupení mi přišel balíček s 11 produkty, které jsou určeny pro suchou pleť. Mám tedy možnost otestovat značku napříč různými výrobky a zjistit tak její kvalitu. Postupně jsem ti recenze dávkovala a dnes ti přináším poslední z nich. Podíváme se na zoubek očnímu krému a krému na ruce a nehty.



Rooibos Oční krém Advantage

Jak jsem již v minulých článcích zmiňovala. Řadu Advantage jsem si moc oblíbila! Přijde mi zkrátka skvělá. Oční krém má 15ml a stojí 627Kč. Ano, je to velmi malé balení, ovšem je ho třeba pouze troška. Balení působí opět luxusně a evokuje ve mně zámeckou atmosféru.

Krém obsahuje: zelený rooibos, alantoin, chlorela, mořský fenykl, pohanka. Řekla bych, že tento krém hodně vybočuje "z davu" této přírodní kosmetiky. Má naprosto rozdílnou vůni, která mi však plně vyhovuje. Je trošku sladší a laicky řečeno - ne tolik přírodní. Ovšem jedná se o oční okolí, tudíž bych spíše ocenila nijakou parfemaci.


Konzistence krému je vynikající. Není ani hutný, ani řídký, lehce gelový. Příjemně oční okolí chladí. Aplikace je komfortní a užívám si ji plnými doušky. Měl by snižovat výskyt jemných linek kolem očí, viditelných tmavých kruhů pod očima a otoky kolem očí. S kruhy pod očima mám velké problémy, obzvlášť v poslední době, kdy špatně spím. Tento krém mi pomáhá mou unavenou pleť probouzet. Okolí hydratuje, vyživuje a rozjasňuje.


Rooibos Krém na ruce a nehty Advantage

Krém má 50ml a stojí 209Kč. Obsahuje zelený rooibos, dámský bodlák, keratin, ostropestřec mariánský, pšeničné klíčky, sóju, vitamin A, C a E. Moc se mi líbí design obalu. Svým luxusním zjevem se hodí ke každé dámě. Balení je malé a skladné, vleze se do každé kabelky a je vhodný na cesty.

"Výživný krém na ruce a nehty obsahuje látky, které pomáhají snižovat viditelné známky stárnutí a chrání před UV zářením." Vůně má sladký ocásek, který mně osobně vyhovuje. Rozhodně proti ní nic nemám.

Ovšem konzistence je to, co mě překvapilo. Krém není klasicky hladký, ale obsahuje malé hrudky. Skoro jakoby byl zdrcnutý. Nevím, zda je to pouze mým kusem nebo je to běžné. Tolik mi to nevadí, jen to není obvyklé.


Konzistencí je nadýchaný, velmi lehký. Snadno se roztírá a rychle se vstřebává. Nemusíš dlouho čekat, než na rukou zaschne, aby si mohla něco dělat. To je tedy velké plus! Ruce dokáže hydratovat na delší dobu. Večer před spaním je namažeš a ráno jsou nádherně hebké a jemné. Pokud váháš, jdi do něj!


Žádné komentáře:

Okomentovat