středa 1. listopadu 2017

Moje NOVÉ kosmetické ZKUŠENOSTI za listopad 2017

Opět jsem udělala nákup na Notino.cz a rozhodla jsem se s tebou podělit o to, co pěkného jsem si koupila. Budou to takové malé recenze a tipy, co bys sama sobě či případně svým blízkým mohla zakoupit.

EOS Spring Edition

Eos balzámy naprosto miluji. Rozhodně si nemyslím, že by si mou přízeň získaly jen díky jejich roztomilému designu, především oceňuji jejich účinky na mé rty. Dokáží je hydratovat na dlouhou dobu, vyživit a zachránit i skutečně dost popraskané rty. Proto jsem si objednala tuto zvýhodněnou sadu. V balení se nachází dva Eosy, při čemž já si vyhlídla úžasnou cenu 249Kč, což se rozhodně vyplatí vzhledem k tomu, že jeden běžně stojí 135Kč (v drogerii 169Kč).

Jedná se o jarní edici, proto můžeme předpokládat, že hlavní roli hrají svěží vůně. Konkrétně je to balzám na rty Cucumber Melon a Strawberry Sorbet. Každý má 7g a při každodenním užívání ti vydrží až 6 měsíců (z vlastních zkušeností tento fakt mohu potvrdit).



Vůně okurky s melounem mě skutečně zaujala. Je to rozhodně originální spojení. Balzám má zábavný design v podobě zeleno-bílých proužků. To mě baví. Vůně je to tedy svěží, jarno-letní, ale rozhodně ne přehnaně chemická nebo otravná. Varianta jahodový sorbet je mnohem známější. Dalo by se říci, že je to přímo ikonický balzámek. Je to velmi (ale skutečně velmi) sladká vůně, která zřejmě nesedne úplně každému, jelikož je intenzivnější a vtíravější. Zato pokud jej použiji, mám chuť si rty oblizovat.

Balzámy skvěle hydratují, vyživují, zanechávají rty heboučké. Po šupinkách ani známky. Kromě toho senzačně vypadají a také jejich složení je chvályhodné - to si můžeš přečíst na e-shopu. Myslím si, že tato sada je báječným dárkem pro sestru nebo kamarádku.

Rexona Men Invisible Black + White Diamond tuhý antiperspitant 48h

Deodorant má 40ml a stojí 71Kč. Při každodenním užívání ti vydrží až 4 měsíce (záleží však na mnoha aspektech). Tyto tuhé antiperspiranty mám já osobně nejraději. Nijak nedráždí mou pokožku, naopak je aplikace snadná a příjemná. Především "nezasmradí" celé okolí jako ty ve spreji. Tohle je 24hodinová varianta, což všichni víme, že je blbost. Rozhodně nehodlám zkoušet být 48hodin bez sprchy. Ale to je jen klasický marketingový tah.

Možná tě zaujalo, že jsem do podnadpisu napsala "MEN". A ano, skutečně se jedná o pánský antiperspirant. Četla jsem si nějaké recenze a zjistila jsem, že mnohým ženám vyhovují spíše pánské antiperspiranty, které jsou účinnější, jelikož (jak všichni víme) muži mají silnější pižmo. Řekla jsem si, že za zkoušku nic nedám, a když mi antiperspirant došel, ráda vyzkouším tento.

K značce Rexona mám velkou důvěru, jelikož dle mého názoru jsou jejich antiperspiranty bezkonkurenční. Skutečně fungují. A tato verze pro muže? Ta je naprosto úžasná. Opravdu funguje mnohem lépe, než ta verze pro ženy. Stačí aplikovat, nechat zaschnout a je to. Nemusíš se ani bát pánské parfemace - vůně je opravdu jen lehká a snadno ji překryje parfém. Doporučuji vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat