úterý 31. října 2017

RECENZE Rooibos čisticí mléko a toner

Ráda bych ti představila kosmetiku značky Rooibos, kterou jsem objevila teprve nedávno. Jedná se o exklusivní kosmetiku plnou antioxidantů, minerálů a rostlinných výtažků, která pomáhá chránit pokožku proti všem nepříznivým vlivům našeho životního stylu. Tato pečující kosmetika se tedy točí okolo africké rostlinky rooibos - odtud jméno.


Od marketingového zastoupení mi přišel balíček s 11 produkty, které jsou určeny pro suchou pleť. Mám tedy možnost otestovat značku napříč různými výrobky a zjistit tak její kvalitu. Postupně ti recenze budu dávkovat. Dnes se podíváme na první z nich, a to sice recenze čisticího mléka a osvěžujícího toneru.

Rooibos Čistící mléko

Tato lahvička má 200ml a stojí 234Kč. Mléko obsahuje samozřejmě zelený Rooibos, heřmánek a vitamin C. Nejen že pleť čistí, ale také ji vyživuje a zklidňuje. Samotná lahvička je minimalistická. Nic proti ničemu. Možná bych však zvolila spíše praktičtější pumpičku u tohoto typu produktu. To si ale jen tak malinko rýpu.

Mléko je velmi lehké, nadýchané a skoro až gelové konzistence. Na pleti příjemně chladí, což má suchá pleť oceňuje. Ačkoliv je určené snad pro všechny typy pleti, já bych je doporučila právě pleti citlivé a suché. Pokožku nijak přehnaně nevysušuje, naopak.

Stačí nanést na tamponek malé množství a pleť vyčistit. Řasenku odličuji dvoufázovým odličovačem, ale tohle mléko mě nedráždí ani v očním okolí. Ačkoliv bych jej spíše ocenila úplně bez parfemace. Vůně je to pouze jemná, přírodní, ale přesto mám raději na pleť nenavoněné produkty.


Rooibos osvěžující toner

Po čištění pleti mlékem se doporučuje na suchou pleť navíc nanést osvěžující toner. Opět to dopomůže k tomu, aby pleť nebyla vysušená, ale naopak pěkně svěží. Flaštička má 250ml a stojí 199Kč. Jelikož se jedná konzistencí o klasickou "vodičku", nijak mi balení nepřekáží. Toner obsahuje zelený rooibos, heřmánek a vilín. Je skvělé si přečíst složení a vědět přesně, co na svou pleť používáš. To je kouzlo přírodních produktů.

Toner je bez alkoholu, což je velké plus. Měl by zklidňovat, osvěžovat a čistit pokožku bez pnutí. Já jej používám na dočištění pleti. Nanesu jej na tamponek a pleť čistím tak dlouho, dokud nový tamponek není zcela čistý. Pak vím, že mé pleti dodávám tu nejlepší možnou péči. Bohužel má toner opět stejnou parfemaci jako výše zmíněné mléko, možná i trošku intenzivnější. Ale po vyčištění na pleti nejde cítit.

Moc se mi líbí tip, který radí přímo výrobci: "Přelijte toner do rozprašovače a použijte jako osvěžující postřik na obličej, když je horko nebo když je vaše pokožka suchá nebo unavená." To v létě rozhodně vyzkouším!



Žádné komentáře:

Okomentovat