středa 11. října 2017

Sladké překvápko od Chocolissimo!

Můj blog je především zaměřen na kosmetiku, módu a holčičí témata, ovšem rozhodně se nebráním napsat o čemkoliv! A pokud se jedná o čokoládu, tak jdu směle do toho! Ano, vidíš dobře, v tomto článku totiž budu testovat ČOKOLÁDU!

Ráda bych ti představila e-shop www.chocolissimo.cz. Na první pohled se do něj zamiluješ, jelikož je plný těch nejsladších dárečků. Najdeš zde různé výrobky z čokolády, které vypadají přímo božsky. Obzvlášť mě zaujaly čokoládové figurky, které jsou například ve tvaru střevíce. Muže naopak potěší čokoládová motorka a teenegera třeba mobil z čokolády, který vypadá velice věrohodně. Vybere si skutečně každý!

Samozřejmě, že to není tak, že dostaneš chuť na čokoládu a objednáš si takový skvost (leda že bys nevěděla co s penězi), ovšem je to rozhodně skvělý TIP NA DÁREK! Je to originální, neotřelé, vypadá to hezky a navíc to můžeš i sníst. Čekala jsem nějaké vysoké částky, ale nakonec i cena je přijatelná. E-shop je rozdělen do přehledných rubrik, kdy můžeš vybrat dárek podle pohlaví či příležitosti. A kromě dárků jsou tam i čokoládky na mlsání - pralinky, čokoládové tabulky, horká čokoláda…

Pojď se se mnou podívat, co hezkého a také chutného mi přišlo.



Ladies - Dámská lodička z bílé čokolády

Tak z tohohle jsem měla absolutně největší radost! Jsem milovník bílé čokolády, růžové barvy a holčičích věciček - tohle je kombinace všeho, co mám ráda. Ta krabička je naprosto nádherná. Růžová mašle ji dodává ten pravý šmrnc a jsem si jistá, že to bude báječný dárek pro kamarádku či sestru. Poté krabičku může použít i na nějaké cerepetičky. Nemusíš se bát, čokoláda nevypadá nějak staře, nemá na sobě bílý povlak, bezpečně přežila cestu… zkrátka je vše tak, jak má být!



Čokoládová fotbalová sada

A teď tu mám naopak něco pro muže. Jedná se o 5 čokoládových figurek v tématu fotbalu. V sadě se nachází tyto rekvizity: míč, píšťalka, figurka fotbalisty, tričko a kopačky. Jsou směsicí mléčné, bílé i hořké čokolády (základ je však mléčná). Je to roztomilé a já tuto sladkou neřest darovala tatínkovi, který z ní měl neskutečně velkou radost!


Truffles mléčné

Kolem čokoládových lanýží jsem vždycky jenom chodila a zajímalo mě, jak vlastně chutnají. No konečně mám tu možnost je ochutnat! Jedná se o podélné čokoládové trufflé s lahodnou mléčnou příchutí posypané posekanými kousky mléčné čokolády. A panečku, to je ale kvalitní čokoláda! Je to rozdíl oproti běžné z obchodu. Navíc se nachází v krásné, elegantní dárkové krabičce. Stihla jsem ochutnat sotva pár kousků a už mi lanýže zabavila máma. Ta je naprosto zbožňuje! Nemůže si vynachválit, jak jsou křehké, rozpadají se na jazyku a mají lehce karamelový ocásek. Mohly by být méně sladší, ale od takové dobroty se očekává, že to bude extrémně sladké.


Obsession - mix příchutí

V další krásné dárkové krabičce se nachází 8 kulatých pralinek s výbornými náplněmi 4 příchutí (2 pralinky od každé).
Kir Royal - sladký likér Cassis s šampaňským uzavřený v bílé čokoládě a dozdobený červeným cukrem.
Marc de Champagne - výborná pralinka naplněná brandy Marc de Champagne zalitá mléčnou čokoládou.
Grappa - spojení jemných lístků z růží a klasické italské grappy jsme uzavřeli do bílé čokolády a ozdobili růžovým pudrem.
Fresh lemon - přírodní citrónová náplň politá bílou čokoládou a posypaná pudrem.
A jelikož vím, jak babička pralinky miluje, darovala jsem jí je. Ta se samozřejmě hned rozdělila i s vnoučaty. Musím říci, že je to opět pecka! Kapka alkoholu tomu dodává ten správný šmrnc. Není to přeslazené, je to tak akorát. Navíc jsou to skutečně výjimečné chutě.


Horká čokoláda v pecičkách - bílá

A jako poslední tu mám horkou bílou čokoládu v pecičkách. Jak už jsem řekla, miluji bílou čokoládu. Nyní na podzim a zimu je horká čokoláda přímo nutností! Ochutnala jsem pár peciček jen tak a nemohla jsem přestat uzobávat. To je tak kvalitní čokoláda! Navíc se dají kousky použít například i na pečení do sušenek.
Způsob přípravy: do šálku s horkým mlékem (200 ml) nasypte 2 lžičky čokolády (cca 30 g) a důkladně promíchejte.



Já jsem z balíčku nadšená a už mám aspoň skvělé tipy na dárky!

Žádné komentáře:

Okomentovat