pátek 20. října 2017

Nakupuj výhodně s VAŠEKUPÓNY.CZ!

Ráda bych ti představila internetový portál vasekupony.cz, který zprostředkovává slevové kupóny a kódy stovkám e-shopů po České republice, ale také na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku nebo i v Rumunsku.

Nakupovat se dá i výhodněji!

Osobně jsem velkým fanouškem objednávání přes internet. Mám spousty oblíbených e-shopů, o kterých vím, že je na ně spoleh. Nikdy mě nezklamaly a ze zásilek bývám nadšená. Ano, člověk by si měl dělat občas radost nějakým kouskem oblečení, kosmetiky… ale samozřejmě lidé objednávají přes internet i nábytek, potraviny, léky a další potřebné věci.
A když už jsem u toho nakupování, vždycky mě potěší, pokud můžu využít nějakou slevu nebo cashback a tím ušetřit. Každá kačka dobrá, no ne?! Nemůžeš nic ztratit, jedině získat. Proto se vyplatí se zajímat o tento portál, kterému je věnován tento článek, jenž ti pomůže nakupovat výhodněji!

Co portál Vašekupóny nabízí?!

Portál Vašekupóny má přímo obrovský záběr na internetové, zahraniční, ale i kamenné obchody! Považuje se za největšího agregátora slevových kupónů a kódů v ČR! Momentálně se na portále nachází stovky aktivních slev a denně jich tam přibývá až 50!
Moc se mi líbí minimalistický vzhled této webové stránky. Je udělána ryze přehledně, tudíž se každý uživatel rychle zorientuje. Jednotlivé tematické sekce pak shromažďují moře slev, slevové kupóny, slevové kódy, výprodeje do více než 600 eshopů a také akční letáky do kamenných prodejen. Obchody můžeš vyhledávat dle kategorií a třeba objevíš nějaký, o jehož existenci si neměla ani tušení.

Jaké obchody jsou zde registrovány?

Osobně mě nejvíce zaujaly obchody s oblečením, jako je A3 Sport, Adidas, Answear, Asos, Baťa, Deichman, Lindex, TopShop, Sportisimo, Bonprix a mnohé další. Dále obchody prodávající kosmetiku například: Dermacol, E-Style, DM drogerie, Douglas, Fann Parfumerie, Loccitane, Maska Pilaten, Sephora nebo mé oblíbené Notino. A v neposlední řadě další obchody nabízející potraviny, elektroniku a mnohé další: Albert, Albi, Billa, Čočky shop, Datart, Dr Max, IKEA, Kaufland, KFC, Lidl, Mall, Makro, Martinus… a podobně.

Jak nákup s Vašekupóny probíhá?

Stačí si vyhledat tvůj oblíbený obchod, v kterém chceš nakupovat. Poté se podíváš, jaké slevy a kódy jsou zde nabízeny. Zobrazíš si kód a ten poté vepíšeš při objednávce na e-shopu do kolonky Slevový kód. A je to! Je to úplně jednoduché.

Jsem moc ráda, že jsem ti tento portál mohla doporučit! Myslím si, že je to opravdu skvělé a dozvědět by se o této "službě" mělo co nejvíce lidí. Můžeš tuto webovou stránku doporučit třeba kamarádce. Kdo by totiž nechtěl ušetřit?!

Žádné komentáře:

Okomentovat