úterý 3. října 2017

ZÁSILKA z e-shopu Beautybox.cz

Domů mi přišla zásilka z e-shopu www.beautybox.cz plná nejrůznějších kosmetických produktů. Ano, tento internetový obchod má ve svém sortimentu velmi zajímavé produkty, které potěší ne jednu nadšenkyni do kosmetiky!

Na e-shopu najdeš produkty na líčení očí, obočí, tváře, rtů, ale i kosmetické sady. Nechybí ani pomocníčci při líčení, tedy štětce a jiné doplňky. Ceny jsou příznivé a najdeš zde produkty, které běžně nejsou k sehnání a spousty zajímavých značek (například minerální kosmetiku).

A nyní se pojď se mnou podívat, co pěkného mi v balíčku přišlo.



BELLÁPIERRE Kiss Proof Lip Creme

Jako první tu mám matnou tekutou rtěnku. Jedná se o americkou značku Bellápiere, která má ve svém sortimentu minerální kosmetiku. Jsem ráda, že konečně mám šanci od této značky něco otestovat a že je to právě rtěnka! Dohledala jsem, že rtěnka stojí 459Kč a má 3,8g. Vzhledově to není nic převratného. Minimalistický a praktický obal, v kterém snadno uvidíš odstín (07 Hothead), po kterém saháš. Jakoby "leskový" aplikátor je dostatečně precizní a snadno se s ním vykreslí srdíčko rtů.


Samotný odstín mě naprosto okouzlil! Jedná se o studenou červenou s podtónem do modra. Není to úplně krvavě červená, trošku se v ní mísí růžová. Sedne rozhodně studeným typům (podle barevné typologie - léto, zima). Na této barvě je také velkým plusem, že opticky vybělí zuby. Mně perfektně sedí a v kombinaci s černými šaty je to ta pravá ženskost!


A samotná rtěnka? Ta je naprosto peckovní! Je skutečně neslíbatelná. V momentě, kdy ji naneseš, zaschne a ani se nehne. Můžeš si dřít rty, jak jen chceš a ona zůstává na místě. Zasychá do matného finishe. Vydrží celý den jídlo i pití. Nerozpíjí se do rtů, nezvýrazňuje vrásky, nedrolí se. Jen je třeba pod ni použít balzám na rty nebo podkladovou bázi, aby rty nevysušovala. Dolů ji dostaneš dvoufázovým odličovačem. Za mě naprostá pecka! Potřebuji i jiné odstíny…

Žádné komentáře:

Okomentovat