neděle 8. října 2017

Můj WISHLIST (The Balm)

Dlouho jsem nechápala jakýsi smysl "wishlistů", ale v poslední době jsem jim přišla na chuť. Pro majitelku článku je výhodné, že má svá přání někde napsána a může si postupně odškrtávat splněné cíle. A především je tu možnost diskuze! Ano, třeba někteří moji návštěvníci tyto produkty mají vyzkoušené a mohou mi je doporučit, zda stojí za koupi, co je jejich benefity a nevýhodami. Určitě budu ráda, pokud se se svými zkušenostmi podělíte v komentářích pod článkem.

Já se rozhodla tentokrát wishlist zaměřit na jednu jedinou značku, a to sice The Balm. S touto značkou nemám příliš bohaté zkušenosti. Vyzkoušela jsem od nich pouze jednu paletku:



The Balm Autobalm Hawaii

Paletka stojí okolo 350Kč a obsahuje tvářenku, oční stín, rozjaňovač a linky. Paletka je tedy velmi multifunkční, ideální na cestování. Pokud chceš mít ve své kosmetické sbírce jen jednu paletku, pak směle do ní. Design je typický pro The Balm. Retro v kombinaci s havajským řidičským průkazem je originální a neotřelý nápad. Balení je papírové (tedy lehoučké), ale přesto bytelné (něco vydrží). Obsahuje i praktické zrcátko a zavírání je na magnet.

Se všemi stíny v paletce jsem velmi spokojená. Jde na nich vidět, že jsou vyšší kvality. S levnějšími značkami, jako je Essence nebo Makeup Revolution, se absolutně nedá srovnat. Stíny jsou máslovité, skoro vůbec nepráší, neopadávají, pigmentace je přímo božská - stačí jeden tah a dosáhneš maximální intenzity. Skvěle se blendí/ztrácejí, vrství a zapracovávají na víčko. O The Balm jsem si tedy udělala velmi pěkný obrázek.


The Balm Nude Tude paleta očních stínů se štětečkem

Ráda bych od této značky vyzkoušela ještě nějakou paletku. Tentokrát bych ráda sáhla po větší paletce, která má 12 stínů. Navíc obsahuje praktické zrcátko a štěteček. Stojí 930Kč, což je velká investice, ale podle mě se vyplatí. Za kvalitu se holt platí. A ten design paletky? Ten je opět božský.

Moc se mi líbí složení paletky. Jsou v ní zastoupeny světlé třpytivé stíny, neutrální stíny i lehce tmavší vhodné pro večerní líčení. Samozřejmě nechybí přechodový stín (matný hnědý) a třpytivý stín na projasnění koutku oka a pod obočím. Každý stín má svůj vlastní originální název, což je zábavné a mně se tento nápad moc líbí. Nejvíce mě zaujal stín Sexy, což je nádherná tmavá vínová barvička, kterou ve své kosmetické sbírce ještě nemám.

The Balm Meet Matt(e) Hughes kosmetická sada I.

Další položkou na mém wishlistě jsou jejich tekuté matné rtěnky. Sada obsahuje 6 rtěnek a stojí 778Kč. Sada obsahuje konkrétně odstíny: Charming 1,2 ml + Sincere 1,2 ml + Committed 1,2 ml + Doting 1,2 ml + Dedicated 1,2 ml + Loyal 1,2 ml. Je nutné si uvědomit, že jsou to zmenšeniny jejich klasických rtěnek, nikoliv plná verze. Normálně mívají jejich rtěnky 7,4ml a stojí 445Kč.

Já mívám ten problém, že mě po čase rtěnka omrzí. Vždy si na nějakou dobu oblíbím jeden odstín, který nosím neustále, nestihnu jej ani spotřebovat a už mě nebaví a přesedlám na další barvičku. Tato sada by pro mě tedy byla ideální. Obsahuje přesně ty barvy, které k mé porcelánové pleti a hnědým očkám i vlasům sluší nejvíce. Jsou to odstíny jak na denní nošení, tak večer na party. Jsem absolutně zamilovaná, a jakmile ušetřím pár penízek, ihned si ji objednám.

Žádné komentáře:

Okomentovat