neděle 22. října 2017

RECENZE produkty z e-shopu Musk.sk

Přišla mi krásná zásilka z e-shopu www.musk.sk a já se rozhodla s tebou podělit o mé dojmy a postřehy. Produkty jsem již stihla na vlastní kůži vyzkoušet, proto ti má recenze může pomoci v rozhodování, zda daný výrobek koupit či nikoliv.
Musk se specializuje na přírodní kosmetiku. Ve svém sortimentu má ručně vyráběné produkty, neobsahují palmový olej, jsou EKO a vhodné i pro vegany. Navíc jsou jejich výrobky na první pohled jednoduše krásné.



Mýdlo POHOĎÁČKA

Jako první tu mám dizajnové mýdlo s názvem Pohoďáčka. Cena je 6,00€. Jedná se o mýdlo vhodné na cestování, jelikož se nachází v malé, lehce přenosné hliníkové krabičce. Obsahuje esenciální oleje citronela a litsea cubeba. Vůně je svěží, citrusové… evokuje ve mně léto, vodu a sluníčko. Ocenila bych možná trošku menší parfemaci, tahle tě skutečně přímo praští do nosu.
Asi to není úplně podstatné, ale moc se mi líbí světle modrá barva mýdla! Je to naprosto nádherná barvička. Samotné mýdlo je pak lehce peelingové. Obsahuje malé mikročástečky, které jemně odstraňují odumřelé buňky ze svrchní části pokožky.
Já si zvykla peeling používat na mé akné na rukou a zádech. Pomáhá mi se ho zbavovat. Čistím a zároveň peelinguji. Není to nic agresivního, naopak je to velmi příjemné.

UPOKOJUJÚCI KÚPEĽ

Dalším produktem je upokojující sůl do koupele. Cena je 5,00€ za hmotnost zhruba 600g. Měla by uvolnit svalstvo, což se hodí po náročném dni, kdy jsi celý den na nohách a ani chvíli se nezastavíš. Dáš si relaxační vanu a užiješ si chvíli sama pro sebe. Sůl má vůni levandule. Moc pěkně a příjemně voní. Je to taková třešnička na dortu. Levandule dokáže uvolnit tělo i duši.
Sůl je směsí himalájské a epsomské soli s levandulovým esenciálním olejem, což by mělo zaručit uspokojující účinky. Soli stačí přidat do koupele jen malá hrst. Intenzivně voní, ale vodu příliš barevně nezbarví. Já myslím, že splňuje svůj účel. A rozhodně by to byl také pěkný dárek pro maminku nebo babičku. Určitě se na tento produkt mrkni!

Dětské mýdlo AŽ NA KOŽU

Cena tohoto mýdla je 2,90 - 3,30€, při čemž má hmotnost zhruba 100g. Mýdlo ti přijde v pěkné papírové krabičce. Všechna mýdla jsou takto zabalena, tudíž by to pro tebe mohl být opět i tip na dárek! Jedná se o přírodní mýdlo s včelím voskem, bez přidaných vůní a barviv. Je určeno i pro nejcitlivější dětskou pokožku od narození.
Já se jej rozhodla vyzkoušet, abych zjistila, zda je pro pokožku opravdu tak šetrný. V popisu je napsáno "V jednoduchosti je krása" a mají 100% pravdu! Mýdlo je jednoduché, nedokonalé - jde na něm vidět ruční práce a to, že je čistě přírodní (přírodně voní).
Ve složení má olivový, kokosový a ricínový olej. Navíc je obohacené o včelí vosk. "Pomáha ošetrovať a čistiť pokožku bez známok podráždenia a chráni ju pred vysušením. Mydlo neobsahuje vonné zložky ani farbivá, je preto vhodné aj na najcitlivejšiu pokožku."
Ačkoliv miluji načančaná a voňavá mýdélka, tak jednou za čas mám chuť se prostě jen umýt. Bez vůní, bez různých parád, bez peelingových částeček… prostě jednoduché, obyčejné mýdlo. Tohle je perfektní v tom, že obsahuje právě oleje, díky kterým mýdlo klouže po pokožce. Nevysušuje! A to vůbec. Moje pokožka je po jeho použití nádherně jemná, hebká a taková, jakou ji požaduji!

Žádné komentáře:

Okomentovat