pondělí 9. října 2017

RECENZE parfémy z e-shopu krasnevune.cz

Již dvakrát mi přišel domů balíček s parfémy z e-shopu www.krasnevune.cz a pokaždé jsem byla z produktů nadšená! Tento internetový obchod už ti určitě nemusím představovat. Oblítl celý internetový svět a ne jedna žena si jej zamilovala.

Najdeš zde vůně za dobrou cenu a přesto vysoké kvality! Tady neplatíš za značku, neplatíš za vyšperkovaný flakonek… jde pouze a jen o vůni! A to ocení jistě mnoho z vás. Ano, my studenti nemáme peněz nazbyt. Potřebujeme jen kvalitní vůni za dobrou cenu!

Obě mé nové vůně jsou značky Loris. Ta se na e-shopu nachází nově. Někdo by mohl namítat, že flakonek je "nic moc", ovšem mě se tento minimalismus líbí. Je jednoduchý, nepřezdobený, zkrátka decentní. Jelikož není nijak mohutný a víčko na aspoň jedno parfému pevně drží, je vhodný také na cestování nebo jen tak do kabelky. Krabička vypadá skvěle (zatřená růžová je skvělá volba) a zlaté detaily luxusně! Já osobně nemám žádné námitky.

Bohužel mi jedna krabička přišla trošku natrhnutá a vršek ne zcela dobře drží. Kdybych parfém měla jako dárek, naštvalo by mě to. Ale tím, že je to jen pro mé použití, mi to nijak nevadí. Asi nějaký vadný kousek…



LORIS - parfum pro ženy 50 ml K-183

První vůně má 50ml a stojí 179Kč. 50ml bohatě stačí, jelikož stačí troškA a provoní tě od hlavy až k patě. Není třeba se parfémem slít. Systém stříkne tak akorát množství.

Složení:
- Hlava: listy černého rybízu
- Srdce: frézie, růže
- Základ: ambroxan, vanilka, dřevité tóny, pačuli

Podle složení snadno poznáš, že se jedná o teplejší vůni. V základu je sladká, ale má takové svěží ocásky, které vůni jedině prospívají. Není to nijak těžká vůně, s které by bolela hlava. Ovšem rozhodně není pouze lehká a hravá. Je to takový zlatý střed - oceňuji vyvážené příměsi. Doporučila bych ji spíše ženám 18+. Pokud zavřu oči, mám chuť tančit. Přijdu si jak na vánočním večírku, obklopena kolegy, kteří se chtějí bavit až do rána. Užívám si ten pocit. To ve mně vůně vzbuzuje.

Parfém by měl nápadně připomínat Armani Si. To nemohu posoudit, jelikož s ní zkušenost nemám, ale četla jsem nějaké ohlasy, že je skutečně věrohodná.


LORIS - parfum pro ženy 50 ml K-46

I druhá vůně má 50ml a stojí 179Kč. Je to opravdu lidová cena za takovou kvalitu! Tohle se mi moc líbí. Navíc flakonek je malinký, tudíž jej mohu hodit do kabelky, když ráno odcházím z domu a vím, že se vrátím až večer.

Složení:
- Hlava: lilie, růže, mimóza, kosatec, fialka, jasmín, bergamot
- Srdce: tuberóza, geránium, jasmín, pomeranč, koriandr, kosatec, narcis
- Základ: ambra, cedr, pižmo, vanilka, santalové dřevo

Tento parfém bych zařadila jednoznačně mezi ty květinové. Evokuje ve mně rozkvetlou zahradu. Vidím se, jak sedím uprostřed parku. Okolo mě rozkvetlé růže a přenádherná fontána s čirou vodou. Vůně mi přijde vhodnější na jaro a léto, než na podzim a zimu. Je taková lehčí a svěžejší, než vůně předchozí. Mně osobně sedla mnohem více. Více mě charakterizuje a sahám po ni raději. Doporučila bych ji všem věkovým kategoriím.

A výdrž? Ta je u obou parfémů naprosto skvělá! Dají se mnou celý den ve škole úplně bez problému.

Vůně je ekvivalentem pro Cerruti 1881 pour Femme. Opět nemohu posoudit, jelikož s originálem nemám zkušenost. Bohužel.


Žádné komentáře:

Okomentovat