pondělí 16. října 2017

TIPY na dárky pro rodiče od Albi!

Vánoce se nezadržitelně blíží a mnoho z nás již shání tipy na dárky pro své blízké. Já osobně každoročně vykupuji obchod Albi. Mají tam skvělé, originální dárky, které potěší ne jednu osobu. Řekla bych, že si tam zkrátka vybere každý!

Tip na dárek pro tátu! Modrý ručník - Super táta

Miluji, když jsou dárky trošku personalizované. Tento je zvláštní tím, že má na sobě nápis "Super táta". Je tedy hned jasné, komu ručník v naší rodině patří. Moc se mi líbí barva ručníku. Tmavě modrá je vždycky dobrá volba.

Trošku jsem se bála kvality, ovšem ručníky jsou vyrobeny ze 100% bavlny. Na první dotek jsou extrémně příjemné. Jsou krásně "huňaté" a na pokožku jako pohlazení. Také rozměr ručníku je tak akorát 90x50cm. Menší ručník na ruce nebo na vlasy.

Nejen že je to skvělý tip na dárek, je to takto nadepsaný pro tátu, tak je to také praktické. Ručník se neztratí v žádné domácnosti! Cena je 269Kč. Jak už to u tatínků bývá, přikoupit můžeš ještě deodorant, parfém, pěnu na holení a další kosmetické produkty, které využívá. Bude to pěkná sada. Tátovi je vždy těžké vymyslet nějaký dárek, tak jsem ráda, že letos jsem to vymyslela i takto s předstihem!



Tip na dárek pro mámu! Růžový ručník - Báječná maminka

Tipem pro mámu je téže ručník akorát opět personalizovaný na míru pro ni. Je obohacen o nápis "Báječná maminka". Co mě na první pohled zaujalo, je barva! Je to extrémně čučavá růžová s příměsí fialové. Někdo by ji nazval "ibalginová". Tento odstín moje máma miluje, proto jsem ráda, že je takto ručník k dostání.

Materiál i velikost je stejná jako u výše zmíněného ručníku. Opět je mega příjemný a "plyšáčkoidní". Kvalitní zpracování vám mohu jedině potvrdit. A cena 269Kč mi nepřijde za dárek vůbec mnoho. Ještě k tomu přihodit nějaké kosmetické produkty pro mámu (mýdlo, sprchový gel, šampon) a máš vystaráno!


Receptář - Levandule

Nedávno jsem si tohoto receptáře všimla v obchodě Albi a na první pohled mě zaujal. Ráda peču a znám spousty lidí okolo mě, co vyhledávají snadné a chutné recepty. Není tedy od věci mít doma deníček určený právě na recepty. Je to skvělý tip pro kohokoliv, kdo rád peče nebo vaří. Bude mít všechny recepty pěkně pohromadě. Já plánuji tento receptář podarovat mé mámě, jelikož si pořád zapisuje recepty z internetu na malé papírky a poté je ztrácí. Ale vím, že by potěšil i babičku.


Receptář má design levandulí. Působí to romanticky a jednoduše krásně. Navíc má bloček kroužkovou vazbu, tudíž se stránky snadno přetáčejí. Stránky jsou linkované a je jich dohromady 70. A 116Kč? To je moc pěkná cena.


A pokud hledáš další inspiraci na dárky, určitě se mrkni na sociální sítě Albi!

Žádné komentáře:

Okomentovat