neděle 15. října 2017

VELKÁ PODZIMNÍ GIVEAWAY s Notino.cz!

Podzim umí být pochmurný, proto jsem se rozhodla ti zlepšit náladu! Dlouhou dobu jsem pro mé čtenáře shromažďovala produkty, které mám odzkoušené, a vyhovují mi. A nyní je výherní balíček v hodnotě cca 1500Kč kompletní!

Všechny produkty jsou z e-shopu www.notino.cz!

Co je třeba udělat pro výhru?

Dej like facebookové stránce Notino: https://www.facebook.com/notino.cz/
Dej like mé facebookové stránce: https://www.facebook.com/grafomankam/
Dále napiš do komentářů:
  • Odpověď na soutěžní otázku: Čím sis naposledy udělala radost při nákupu na Notino.cz?
  • Nezapomeň připsat svůj e-mail, kam tě budu moci v případě výhry kontaktovat!
SOUTĚŽ JE UKONČENA! ZKONTROLUJ SI EMAILOVOU SCHRÁNKU, ZDA SI ZROVNA TY NEVYHRÁLA!


A oč se soutěží?

Dermacol Aroma Ritual podmanivý sprchový gel (Hruška Williams) a antistresové tekuté mýdlo s pumpičkou (Hrozny s limetkou)


Garnier Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb super hydratační vyplňující textilní maska a Cettua Charcoal čisticí náplast na zanešené póry na nose


Bioderma Atoderm balzám na rty


Makeup Revolution Iconic Smokey paleta očních stínů se zrcátkem a aplikátorem


Dermacol Satin vyhlazující báze pod make-up (30ml)


Rimmel Wonder'Full Wake Me Up řasenka s výtažky z okurky


Rimmel Lasting Finish Kate dlouhotrvající rtěnka


A také bych ráda poděkovala Notino.cz za poskytnutí této toaletní vody do soutěže! Guess Girl Belle toaletní voda pro ženy 100ml!

Jsem si jista, že tyto produkty nyní na podzim rozhodně využiješ! A pokud nějaký není dle tvého gusta (například jsem se ti netrefila do odstínu), můžeš se rozdělit o výhru třeba s kamarádkou!

Žádné komentáře:

Okomentovat