úterý 24. října 2017

Moje NOVÉ ZKUŠENOSTI se Ziajou (říjen)

Opět jsem si něco objednala od značky Ziaja a teď se s tebou podělím o mini recenze na tyto produkty.



Ziaja Oliva Micelární voda

Prvním z produktů je jemná micelární voda s olivovým olejem pro každodenní péči o pokožku tváře a jemné pokožky kolem očí. Má obsah 200ml a stojí 90Kč. Tohle množství mi běžně vydrží zhruba 1,5měsíce.
Velkým plusem je také to, že voda neobsahuje parabeny, alkohol a je bez vůně! Je dermatologicky a alergologicky testována. Značka Ziaja dbá na to, aby byla i pro tu nejcitlivější pleť.

Abych pravdu řekla, tato micelárka nedokáže odlíčit řasenku z mých očí. Tu odličuji dvoufázovým odličovačem, aby odličování bylo co nejšetrnější pro mé řasy. Ovšem dočišťují touto micelární vodou pleť. Nevím, zda je to tím, že je to přírodní oliva - každopádně mou pleť ani trošku nevysušuje! Nebere jí vláhu, nijak ji nedráždí (naopak zklidňuje), nemívám po odličování pleť začervenalou. Je velmi šetrná.

Pokud si na sebe nedáváš nějaké tuny a tuny make-upu, pak je pro tebe tato micelární voda tou správnou volbou. Jemně pleť vyčistí. Pokud jsi zvyklá na více vrstev make-upu, konturování a jiné záležitosti, pak ji můžeš použít už jen na dočištění. Aplikuj ji na tamponek a čisti tak dlouho, dokud další tamponek nebude zcela čistý.


Ziaja Kakaové máslo čokoládový mycí peeling hrubozrnistý

Tento peeling má 200ml a stojí 119Kč. Já již měla zkušenost s cukrovým peelingem na tělo od Ziajy a byla jsem s ním moc spokojená. Bohužel mi již došel, tak jsem si objednala tuto "náhradu". Měl by vonět po čokoládě, nicméně na mě je to možná trošku výrazné a až moc čokoládové. Ocenila bych jemnější vůni.

V zimě mívám po holení nohy vysušené, proto aby mě nesvědily, používám peeling a moc mi to pomáhá. To je takový tip pro ženy, které na to trpí. Peeling odstraní odumřelé buňky z pokožky a zanechá ji hebkou a jemnou.
Obsahuje hrubé granulky, které by možná extrémně citlivé pokožce mohly vadit. Já jsem s nimi OK. Ale upozorňuji, že to rozhodně není pro každého. Mně dělá takovou službu, jakou má.

Účinky peelingu:
- Jemně myje a masíruje pokožku.
- Odstraňuje zrohovatělou vrstvu epidermis.
- Stimuluje krevní oběh.
- Navrací pokožce přirozenou hladkost a jemnost.


Ziaja Mamma Mia Intimní hygiena

Už jsem ti někdy říkala, že Ziaja má také výborné produkty pro maminky a malé děti? Moje sestra si je nemůže vynachválit! A jelikož ji došel gel na intimní hygienu, objednala jsem ji tento od Ziajy. Má 300ml a stojí 80Kč. Navíc má praktickou pumpičku, s kterou se snadno manipuluje.

Je určen pro těhotné ženy a ženy po porodu. Určitě tě potěší fakt, že je dermatologicky testován pod dohledem gynekologů. Je hypoalergenní, bez barviv a jemně/příjemně parfemován.

Účinky:
- Udržuje přirozené pH intimních míst.
- Zklidňuje a zabraňuje podráždění a začervenání.
- Chrání ochrannou vrstvu epidermis.
- Zaručuje dlouhotrvající pocit a svěžesti.
- Příjemně voní.

Moje sestra je s ním velmi spokojená a může ho doporučit všem i budoucím maminkám.


Žádné komentáře:

Okomentovat