pátek 13. října 2017

HAUL skinny džíny z e-shopu I-moda.cz

A mám tu pro tebe další HAUL. Tentokrát jsem si vybrala z e-shopu www.i-moda.cz skinny džíny s vysokým pasem. Jak u mě uspěly? Na to se pojď se mnou podívat v této nekompromisní recenzi.



Skinny džíny s vysokým pasem

Klasické džíny má doma určitě každá z nás. Je to nadčasový kousek, který se nosil, nosí a nosit se bude. V jednoduché modré barvě se hodí ke všemu a rozhodně se v mém šatníku neztratí. Ovšem džíny - ty jsou můj věčný problém! Jsem malá krátkonožka, tudíž mi je většina kalhot dlouhých a velkých. Ne že bych snad byla nějaká vychrtlina, jen jsem prostě malá. Obzvlášť u highwaisted kousků mám ten problém, že mi v pase odstávají. Najít na mě vhodné džíny je prostě boj! Proto jsem byla zvědavá na tyto.

Jsou značky Koucla a stojí 990Kč. Jelikož já (jak už jsem psala) mám velký problém najít pro mě ty správné, tak pro mě většinou cena nehraje žádnou roli. Do kalhot se nebojím investovat, protože mi vydrží roky a roky (ano, stále mám své oblíbené džíny z 6. třídy).


Preferuji zásadně skinny, které pěkně obepnou postavu. Na zimu se určitě hodí ty s vysokým pasem, aby ti netáhlo na záda. Je to pohodlnější, než si stále upravovat kalhoty, aby nám nevykouklo spodní prádlo. Navíc v kombinaci s kratšími svetry? Tento trend se mi moc zamlouvá! Na džínách není nic speciálního. Jsou jen lehce vyšisované ve středu nohavic, zdobené nijak nejsou - nemají žádné kamínky, nášivky ani vzory. Je to maximální jednoduchost, která se snadno kombinuje a jen tak nevyjde z módy. Znáš mě… jsem prostě zapřísáhnutý minimalista.

Materiál je na první omak kvalitní. Je 75% bavlna, 23% polyester a 2% elastan. Pěkně se natáhnou a přizpůsobí postavě. Nejsou nepříjemné, naopak se velmi komfortně nosí. Není to žádný šunt z asijského e-shopu nebo obchodů, jako je New Yorker a podobně. Tady jde vidět, že je vše správně a že se po prvním oprání nevytahají a neožmolkují!


Objednala jsem si velikost S.
Rozměry: vel. 36(S) - pas 62-72 cm, sed 27 cm, boky 80-94 cm, stehna 44-56 cm, délka 99 cm

Trošku jsem se toho bála, jelikož běžně mívám XXS-XS, ale dobře to dopadlo! Délka je naprosto perfektní, což se mi stává málokdy! Pěkně obepínají nohy a to se mi líbí. Akorát v pase mi jsou trošku větší. Nepadají mi ani neodstávají, ale vlezla by se tam ještě jedna slečna. Dobře to přeháním… snesla bych o dvě velikosti menší, ale rozhodně se to dá takto nosit.

Žádné komentáře:

Okomentovat