pátek 27. října 2017

TUTORIAL podzimní líčení s paletkou TheBalm Balm Jovi Rockstar

Nedávno si u mě mohla vidět recenzi na úžasnou paletku od The Balm. Tuto multifunkční krásku jsem vyzkoušela také v akci a vytvořila s ní podzimní look. Pro někoho na běžné denní nošení, pro někoho na slavnostnější události na večer.



Začala jsem od koutku oka, kam jsem usadila stín s názvem Third Eye Blinded. Je to krásná světle růžová (se třpytkami), která se perfektně hodí k hnědé duhovce mých očí. Těsně za ni (zhruba do středu víčka) jsem posadila stín Blink 1982 - to je růžovo-hnědá se třpytkami. V zásadě je to nudná šedivá/studená barvička, ale mně se moc líbí. Ombré přechod jsem dokončila se stínem Alice Copper. Udělat kvalitní fialový stín není žádná hračka. Fialový pigment je dost ošemetný a má tendence vytvářet fleky na kůži. Já myslím, že se to The Balm poměrně povedlo (flekatění je minimální).
Nakonec jsem okraje rozblendila pomocí stínu Allergo, což je matná neutrální hnědá. Na rozjasnění koutků jsem použila rozjasňovač z paletky, jelikož stín Metal-ica je příliš studený a oči jsou v teplých odstínech. Stejný postup jsem zopakovala i na dolním víčku. Ještě zahladit prostor pod obočí stínem Adagio a je hotovo! Přidala jsem tenkou linku podél řas, jelikož vínová na očích by mohla způsobovat efekt uplakaných očí, proto je třeba ji oddělit černou linkou od bělma.





Žádné komentáře:

Okomentovat