středa 15. listopadu 2017

RECENZE toaletní vody Guess

Blíží se Vánoce a ideálním dárkem pro každou ženu je nějaká ta toaletní či parfemovaná voda. V tomto článku bych ráda zrecenzovala dvě toaletní vody od značky Guess. Jedná se o poměrně levnou, ale luxusní značku, proto si myslím, že bude vhodná pro většinu z vás. Já si objednala 2 vzorečky, abych vybrala tu, která mi voní více a následně si objednala celé balení.

Guess Girl Belle

První toaletní vodou je tato fialová kráska. V dostání je ve variantách 30ml, 50ml a 100ml, při čemž 30ml stojí pouhých 399Kč. Samozřejmě je možnost si zakoupit odstřik 1ml, kdy si vůni očucháš a případně si poté objednáš větší balení.


Já už mám tuto vůni ve variantě Summer a nemohu si ji vynachválit. Za tu cenu má perfektní výdrž. Jedná se o intenzivní vůni, která okouzlí ne jednoho muže. Jak název napovídá, je vhodná na léto, ale já se nebojím ji vytáhnout ani v zimě. Vzbuzuje ve mně pocit luxusu a ženskosti. Rozhodně bych ji mohla doporučit.

S tímto designem flakonku již mám tedy zkušenost a musím říct, že se mi moc líbí. Je to minimalistické a přesto efektní! Fialová kytička působí jako taková třešnička na dortu. Nevypadá to lacině, ale luxusně. Navíc je obal bytelný, ale ne tolik těžký, aby se s ní nedalo cestovat. Ideálka.


Složení:
- Hlava: jahoda, šampaňské
- Srdce: pivoňka, fialka, jasmín
- Základ: santalové dřevo, pižmo, vanilka

Složení nám napovídá, že se jedná o sladší vůni. Doporučila bych ji jak mladším slečnám, tak starším dámám. Je skutečně univerzální. Ani necharakterizuje žádné roční období, dá se nosit neustále. Je spíše svěží se sladkým ocáskem. Po prvním střiku tě praští do nosu, ale když se rozvoní, tak je moc příjemná pro nosánek.

Výdrží je na tom hůř. Dá tak 4-6hodin, poté se vytrácí. Ale zas je nutno podotknout, že se nejedná o parfém a je cenově dostupná, proto nemůžeme čekat zázraky.

Guess Girl

A jako další tu máme ikonickou Guess Girl. Je k dostání ve variantě 50 a 100ml. 100ml stojí 444Kč, což je velmi příjemná cena. A opět je tu možnost si zakoupit 1ml odstřik. Design je totožný, jako u výše zmínění vůně, jen je růžový. Růžovou barvu mám raději, než fialovou, proto bych se přikláněla spíše k tomuto flakonku.


Složení:
- Hlava: meloun, malina, bergamot
- Srdce: orchidej, lilie
- Základ: vanilka, santalové dřevo

Opět se jedná o sladší vůni, kterou bych doporučila všem věkovým kategoriím na všechna roční období. Je skutečně univerzální. Je ještě krapet sladší než zmíněná Guess Belle, což je důvod, proč mi až tolik nesedí. Necítím z ní takový luxus, ale přesto mi stále vyhovuje. Není to ta nejlepší vůně, kterou jsem kdy měla, ale za tu cenu? Klidně bych do ní šla.

Žádné komentáře:

Okomentovat