pondělí 6. listopadu 2017

RECENZE Rooibos pleťový scrub a mycí gel

Ráda bych ti představila kosmetiku značky Rooibos, kterou jsem objevila teprve nedávno. Jedná se o exklusivní kosmetiku plnou antioxidantů, minerálů a rostlinných výtažků, která pomáhá chránit pokožku proti všem nepříznivým vlivům našeho životního stylu. Tato pečující kosmetika se tedy točí okolo africké rostlinky rooibos - odtud jméno.

Od marketingového zastoupení mi přišel balíček s 11 produkty, které jsou určeny pro suchou pleť. Mám tedy možnost otestovat značku napříč různými výrobky a zjistit tak její kvalitu. Postupně ti recenze budu dávkovat. Dnes se podíváme na zoubek pleťovému scrubu a mycímu gelu.



Rooibos pleťový scrub

Balení má 150ml a stojí 234Kč. Takto velký obsah ti vydrží dlouhou dobu a za tu cenu? To je skvělé! Design je velmi příjemný. Zdobené detaily a kombinace barev ve mně vzbuzují pocit zámeckého luxusu. Samotný scrub pak obsahuje zelený rooibos a jádra meruněk.

Abych pravdu řekla, tak u tohoto produktu se mi výrobci netrefili do vkusu na vůně. Skutečně tato vůně nesedí mému nosánku. Je hodně přírodní. Těžko se mi popisuje, ovšem mohu říci, že není vůbec přeslazená - v tom problém nevidím. Je to škoda, ale věřím, že většině lidem bude vyhovovat. Mám trošku náročnější vkus.

Zpátky k účinkům produktu! Jedná se o scrub, který dokáže odstranit z pleti nečistoty a odumřelé kožní buňky. Na peelingy se dost často zapomíná a je to obrovská škoda! Nepodceňuj jejich účinky a pravidelně je užívej alespoň 1krát týdně. "Pravidelné používání vyhlazuje a zlepšuje povrch pokožky, což zvyšuje hydrataci pokožky, která napomáhá k delšímu udržení make-upu." Je vhodný pro všechny typy pleti.

Na první dotek má scrub až gelovou konzistenci. Trošku lepí a táhne se jako med, proto bych jej doporučila používat ve vaně, kdy jej pak snadno spláchneš z pleti. Obsahuje jemné částečky, které nejsou nijak agresivní. Pokožka po jeho použití není podrážděná ani zarudnutá, což se mi mnohdy u peelingů na pleť stává. Je velmi šetrný. Pleť je po použití nádherně jemná, hebká na dotek a zkrátka vypadá vitálněji.


Rooibos čisticí mycí gel

Gel má 150ml a stojí 234Kč. Jeho hlavními složkami jsou zelený rooibos a vitamin B5. Je vhodný skutečně pro všechny typy pleti - to jsem pro tebe otestovala. Obzvlášť super je pro suchou pleť, jelikož ji nevysušuje, naopak.

Zpočátku má produkt gelovou konzistenci, ale krouživými pohyby na pokožce se mění v jemnou pěnu. Odstraňuje make-up a povrchové nečistoty, aniž by narušil přirozené pH pokožky. Musím říci, že je na pleti velmi příjemný a tento "proces" čištění si užívám. Ve sprše se stal tento produkt součástí mého rituálu.

Vůně je opět velmi přírodní, ovšem jemnější, než u výše zmíněného produktu. Zde mi tolik nevadí.


Žádné komentáře:

Okomentovat