pondělí 20. listopadu 2017

RECENZE Rooibos denní a noční krém

Ráda bych ti představila kosmetiku značky Rooibos, kterou jsem objevila teprve nedávno. Jedná se o exklusivní kosmetiku plnou antioxidantů, minerálů a rostlinných výtažků, která pomáhá chránit pokožku proti všem nepříznivým vlivům našeho životního stylu. Tato pečující kosmetika se tedy točí okolo africké rostlinky rooibos - odtud jméno.

Od marketingového zastoupení mi přišel balíček s 11 produkty, které jsou určeny pro suchou pleť. Mám tedy možnost otestovat značku napříč různými výrobky a zjistit tak její kvalitu. Postupně ti recenze budu dávkovat. Dnes se podíváme na zoubek dennímu a nočnímu krému z řady Advantage.



Rooibos Denní krém Advantage

Kalíšek má obsah 50ml a stojí 627Kč. Ano, je to pro někoho možná velká investice, ale já osobně razím heslo, že do některých produktů se vyplatí dát ty peníze. Přece jen jde o tvou pleť, která si zaslouží tu nejlepší péči. Krém je vhodný pro suchou pleť, ovšem já bych se jej nebála doporučit ani ostatním typům pleti a všem věkovým kategoriím (i zralé, stárnoucí pleti). Dle mého názoru je velmi univerzální.


Samotné balení působí velmi luxusně. Lesklé zlaté víčko je rozhodně dobrou volbou. Krabička není nijak infantilní ani přezdobená. Jediné, co nechápu, je, proč je tak vysoká, když samotný produkt není. To si ale jen trošku rýpu.
Řada Advantage nám říká následující: Aktivní látky zahrnují Advanced Anti-aging komplexy, Pronalen EAP ™ (pomáhají snižovat otoky, zpevňovat pokožku a bojovat proti škodlivým volným radikálům v pokožce) a Pronalen Bioprotect ™ (pomáhá chránit pokožku před škodlivými účinky znečišťujících látek a UV záření).

Na e-shopu si můžeš přečíst přesné složení produktu, což je velké plus! U této řady jsem se zamilovala do vůně těchto produktů. Mému náročnému nosánku maximálně vyhovuje. Po nanesení krému na pleť už není ani cítit, proto se toho nemusíš bát, pokud jsi na parfemaci citlivější.


Krém má zajímavou konzistenci. Je to kombinace gelu a velmi hutného krému. Nikdy jsem se s touto texturou nesetkala, ovšem vyhovuje mi. Na pleti je příjemný a jeho aplikaci si maximálně užívám. Ačkoliv je hutnější, tak se nijak složitě ani zdlouhavě nerozmazává. Jde to rychle! Po nanesení se rychle vstřebává, a proto je možné nanést ihned make-up. Měl by poskytovat ochranu proti stárnutí, účinkům UV záření, znečištění a stresu, včetně ztráty pevnosti, otokům a jemným linkám a vráskám.

Já si jej velmi oblíbila! Mou pleť dokáže po ránu rozzářit, hydratovat na celý den a vyživit.


Rooibos Noční krém Advantage

Noční krém je velmi podobná pohádka. Má 50ml a stojí 627Kč. Od denního krému se liší víčkem, který v tomto případě není zlatý lesklý, ale červeno-hnědý. Tudíž je od sebe na první pohled rozeznáš na tvém toaletním stolku.
Krém obsahuje: zelený rooibos, broskev, dámský bodlák, jablko, ječmen, jojobový olej, koňský kaštan, pšenice, sója, vitamin A, vitamin B5, vitamin C, vitamin E, žen-šen. Jak vidíš, jsou to samé skvělé ingredience.


Od denního krému se dále liší tím, že je malinko hutnější a mastnější. Je jasné, že na noc je třeba dodat pleti pořádnou dávku výživy a hydratace, aby ses ráno probudila s pletí jemnou a hebkou jako dětská prdýlka. Vůbec mi tato mastnota nevadí. Jako majitelka velmi suché pleti si ji naopak užívám. Mám pak pocit, že se má pleť leskne a vypadá zdravěji.


"Tvarující noční krém se rychle vstřebává, je nemastný, pomáhá snižovat suchost, ztrátu pevnosti, otoky, vzhled jemných linek a vrásek, pomáhá redukovat viditelné známky únavy, stárnutí, podporuje hydrataci a zpevnění pokožky."

Osobně mi přijde ještě lepší než výše zmíněný denní krém. Mohu jej jedině doporučit! Za tu cenu zkrátka stojí.


Žádné komentáře:

Okomentovat