sobota 16. června 2018

Kniha fotografií od MoonyLab

Po narození nového přírůstku do naší rodiny jsme opět začali vyvolávat fotografie. Chceme si vzpomínky uchovat v této papírové formě, ne jen na telefonech, kde se mohou kdykoliv nenávratně smazat. Milujeme prohlížení starých fotek z alb, proto jsem si nechala vytvořit knížečku MoonyLab.



Na Instagramu: https://www.instagram.com/moonylab.cz_sk/ najdeš vše, co potřebuješ vědět. V infoboxu se nachází odkaz na aplikaci, kterou si můžeš stáhnout do svého chytrého telefonu. V aplikaci se pak odehrává veškeré to kouzlo. Výhodou je, že si fotky můžeš nechat udělat právě přímo z telefonu a nemusíš složitě zapínat počítač a přetahovat jednotlivé fotky… Ano, stejně mám všechny fotky jen v mobilu.

Bohužel aplikace není v češtině. To ovšem v dnešní době nemusí být takový problém, si myslím. Na výběr máš dále z několika možností. Já si zvolila jednoduchou variantu klasické MoonyBook. Zvolit si můžeš ale například také Poster, Magnets nebo MiniBook. Aplikace je jednoduchá, pěkně graficky provedená a snadno se v ní zorientuješ.


U volby MoonyBook si můžeš nechat vyvolat 50 fotografií za 9,99 EUR. Pokud chceš, můžeš si připlatit také za dárkové balení. Vybereš si dané fotografie a dále je můžeš v aplikaci různě nasměrovat a ořezat. Poté už jen fotky nahraješ, zvolíš způsob dopravy a platby a je to! Je to skutečně velmi rychlé.


Mně balíček dorazil přesně za 2 týdny Českou poštou. Je možné však si připlatit také za EXPRES dodání. Nicméně tohle delší čekání je zdarma a to se určitě vyplatí.


Knížečka přišla zabalená v roztomilé papírové krabičce. Designy knížek si nemůžeš vybrat, pokaždé je nějaký jiný motiv. Mně přišel motiv včeliček, který je skutečně velmi roztomilý a trefný vzhledem k fotografiím, které jsem si nechala vytisknout. Fotky jsou na tvrdém lesklém papíře. Dají se s knížečky odtrhnout.



Provedení je kvalitní a moc pěkný. Já jsem s objednávkou spokojená!

Žádné komentáře:

Okomentovat