pátek 22. června 2018

Opalovačka se Ziajou!

Venku svítí sluníčko a při delším pobytu v jeho spárech je potřeba svou pokožku chránit. Dnes tu mám pro tebe jeden super levný tip!



Ziaja Sopot sun mléko na opalování SPF 20 UVA+UVB 150 ml

Jelikož v létě nevyrážím nikam k moři, spokojím se s kdejakým opalovacím krémem. Tento je konkrétně od značky Ziaja. Cena je velmi příznivá, a to sice 109 Kč. Balení má 150 ml, což je dostatečně velké množství, které ti dlouho vydrží, ale zároveň je to malé skladné balení, které se dá strčit do kabelky a nebude zabírat mnoho prostoru. Za mě ideálka!


Již loni jsem měla od Ziajy menší balení, které jsem tahala věčně s sebou. Letos jsem si opět jeden musela pořídit.

Prodává se ve variantě s SPF 15 a SPF 20. Jelikož jsem ten nejsvětlejší fototyp, tak se i v našich podmínkách musím chránit více než kdekdo. Buď se spálím, nebo jen slunce od sebe odrážím a nikdy se neopálím. Letos jsem si však řekla, že budu na sluníčku pečená vařená. A doufám, že mezi mými čtenáři jsou všichni dostatečně informovaní faktem, že opalovací krém opálení nezabrání, pomůže se nespálit.


Mléko má tedy SPF 20 UVA 6 UVB. Mělo by být voděodolné. Voděodolnost v bazéně jsem tedy nezkoušela, nicméně pot zvládá bez problému. To je rozhodně super benefit pro ty, kteří se více potí. Je určeno pro všechny typy pokožky, zejména pro tu světlou a citlivou.

Účinky:
- Prodlužuje bezpečnou dobu opalování.
- Pokožku intenzivně zvlhčuje a nedráždí ji.
- Zabraňuje spálení pokožky a předčasnému stárnutí kůže.
- Intenzivně hydratuje a nezpůsobuje podráždění.

Jelikož se jedná o mléko, nikoliv olej, roztírání je zdlouhavější. Je takové hutné a může zanechávat bílé fleky, pokud se precizně nerozmaže. To mně osobně ale nevadí. Naopak nemám ráda ten pocit mastnoty u olejíčků. Jinak má mléko klasickou parfemaci opalováků. Jelikož opalovací krémy mají tendenci ucpávat póry, v tomto období si je čistím mnohem častěji.

Co více říci? Za málo korun hodně muziky!


Žádné komentáře:

Okomentovat