neděle 24. června 2018

TUTORIAL bronzové líčení s TheBalm The Balm Voyage Vol. 2

Tentokrát jsem si pro tebe připravila tutorial na look s multifunkční paletkou The Balm Voyage Vol. 2, na kterou si již mohla číst recenzi na mém blogu v jednom z mých předchozích článků. Tato paletka se nese v duchu léta, proto jsem zvolila zlaté a bronzové stíny, které báječně ladí k opálené pleti.

Paletka stojí 591 Kč, což není vůbec mnoho a hned ti povím proč. Praktická paletka obsahuje vše potřebné k perfektnímu make-upu, a proto se stane tvým nejoblíbenějším společníkem na cesty. Obsahuje 9 očních stínů, dále 1 rozjasňovač, bronzer neboli konturovací pudr, 2 tvářenky a 2 krémové barvy na tvář a rty.



Jako první jsem nanesla do ohybů víčka přechodový stín Tervetuloa. Jedná se o matnou hnědou s kapkou růžové. Je to velmi pěkná barvička, s kterou se stíny ztrácí jedna báseň. Dále jsem začala od koutků oka nanášet stín Bienvenue. To je zlatá s růžovými odlesky. Vesměs jsem na oko nanesla pouze třpytky, proto to chtělo stín hodně vrstvit, abych docílila chtěného efektu. Těsně za tento stín (do středu víčka) jsem položila Bienvenido. To je tmavě bronzová do hněda se zlatými třpytečkami. Občas hází zelené odlesky - velmi zajímavá kráska. A do vnějšího rohu víčka jsem nanesla stín Willkommen. To je tmavší hnědá se zlatými třpytkami - hodně teplý odstín do červena. Vše jsem pečlivě rozmazala a stejný postup jsem aplikovala i na dolní víčko. Pod obočí jsem zvolila prvoplánově matný tělový stín Welcome. A do koutků na projasnění jsem nanesla zlatý rozjasňovač z paletky.






Žádné komentáře:

Okomentovat