pátek 29. června 2018

Péče o nohy se Ziajou

O svá chodidla bychom samozřejmě měli pečovat celoročně, nicméně v létě je potřeba této části těla věnovat zvýšenou pozornost. Přece jen své nožky ukazujeme na obdiv svému okolí. Často nosíme sandálky (bez ponožek), navštěvujeme koupaliště… a naše chodidla trpí. Jsou suché a popraskané.



Ziaja Foot Cream

Jelikož já si na své nožky hodně potrpím, na krémy na chodidla nedám dopustit. V prodejně Ziaja v Olomouci jsem tedy nemohla nechat jeden hydratační krém na chodidla. Jeho cena je pouhých 69 Kč za balení 80 ml. Líbí se mi, jak je tuba malá a skladná (ideální na cesty).

- Krém by měl intenzivně hydratovat pokožku
- Zabraňovat vysychání a rohovatění kůže.
- Výborně změkčuje pokožku a zanechává ji jemnou a pružnou.


Na obalu stojí také poznámka, že je krém vhodný i pro diabetiky. Parfemace je nijaká, proto je produkt určitě unisex. Využije jej celá rodina a u nás tomu tak také je. Zejména táta trpí na hodně popraskané paty, proto neustále zkouší nové a nové krémy.


Konzistencí je to velmi hutný, výživný a mastný krém. To je přesně textura, kterou bych čekala u takového produktu. V létě na nohou navíc příjemně chladí. Pomaleji se vstřebává, ale tomu odpouštím, jelikož je to skutečně hydratační bomba. Dokáže pokožku zhydratovat, zvláčnit, vyživit a poté je jemná a hebká na dotek. Mám chodidla jak miminko. Ovšem musím podotknout, že já nemám tak velké problémy s popraskanými paty, pouze mám suchou kůži. A můj táta se skutečnými problémy? Taktéž si tento krém nemůže vynachválit. Na bolístky je velmi příjemný a po pár týdnech používání lze také vidět rozdíl.

Pokud sháníš dobrý produkt na chodidla, pak tento rozhodně stojí za vyzkoušení!

Žádné komentáře:

Okomentovat