neděle 17. června 2018

RECENZE svíčky Heart & Home

Mám pro tebe tip na skvělé svíčky! Také jsi takový milovník svíček a pálíš jednu za druhou? O Yankee Candle každý ví, ale já bych ti ráda představila mnohem levnější a v mnoha směrech také lepší variantu. Jedná se o svíčky Heart & Home, které doslova obletěly celý blogerský svět. Pod záštitou je má značka Albi a v jejich prodejnách a na e-shopu je také seženeš.



Jsou k dostání v různých velikostech. Já mám raději menší svíčky, jelikož mě časem vždy vůně omrzí a ráda vyzkouším nějakou novou. Vybrala jsem si tedy velikost střední, která stojí 206 Kč. To mi za takovou svíčku nepřijde vůbec mnoho. K dostání jsou také svíčky bez obalu, vonné vosky a samozřejmě také větší varianta za 404 Kč.

Doporučuji si přečíst popisek vůně od prodejce: "Svíčky Heart & Home jsou vyrobeny z vysoce kvalitních komponentů - je používán sójový vosk, knoty z Německa a jedinečné vůně jsou dodávány od velice ceněných evropských dodavatelů. Vosk pro tyto svíčky byl vyroben z přírodní směsi sójových bobů. Díky tomu jsou svíčky Heart & Home šetrnější a přívětivější k životnímu prostředí, jsou netoxické, a vy tak můžete relaxovat s pocitem, že jste přispěli k tomu, aby naše příroda zůstala krásná." Filosofie těchto svíček se mi velmi zamlouvá. Jak vidíš, nejsou to jen tak ledajaké svíčky, tyto mají nějaké PLUS. Benefit, který ostatní značky nemají. Tohle je přidaná hodnota, díky které stojí za koupi.

Jelikož by tyto svíčky měly hořet i při nižších teplotách, tak provoní domov na velmi dlouhou dobu (střední velikost hoří až 30 hodin). Investice se tedy vyplatí! Taky tak nemáš ráda, když si koupíš svíčku, přičuchneš k ní a krásně voní, ale po zapálení nic necítíš? To se ti u této vůně nestane, jelikož dokáže provonět vmžiku celý byt!


Málem bych zapomněla zmínit design této svíčky! Ten se maximálně povedl a jsem z něj okouzlena (aneb kdybych byla svíčka, tak jsem tato). Design třešní na mě působí pozitivním až éterickým dojmem. Pastelové barvy miluji a tato kombinace baby blue a baby pink je má vůbec nejoblíbenější. Náramně se vyjímá na mém stole! I po dohoření můžeš použít dózu jako dekoraci či krabičku na nějaké věcičky (gumičky, sponky…). Kovové víčko je navíc využitelné i jako nástroj na zhasínání svíčky.

Samozřejmě je k dostání mnoho různých vůní. Mě nejvíce zaujala varianta třešňový květ. Nebudu lhát, vybírala jsem primárně podle vzhledu obalu, ovšem také vůně se mi trefila do vkusu. Je sladká, ale ne moc. Není nijak přeslazená nebo vtírává, naopak decentní a jemná. Nemám pocit, že by se mi brzy ovoněla nebo mě z ní bolela hlava. Komu jsem dala přičuchnout, tomu voněla. Je tedy hodně univerzální a sedne mnoha lidem. Je to přesně ten typ vůně, kterou můžeš pálit po celý rok, není sezónní. Nepřiřadila bych ji ani k létu ani k zimě. Nejvíce se mi ovšem hodí na jaro.
Myslím si, že je to skvělý dárek pro kohokoliv!


Žádné komentáře:

Okomentovat