úterý 26. června 2018

RECENZE opuncie olej Renovality

E-shop www.renovality.cz ode mě již znáš. Jejich produkty jsou zkrátka úžasné! O jejich účincích se můžeš přesvědčit v mých předchozích recenzích. Já se rozhodla vyzkoušet další z jejich ikonických olejíčků, a to sice olej opuncie.

Opuncie olej za studena lisovaný

Tento olej je jeden z těch dražších a luxusnějších. Za balení 50 ml si zaplatíš 890 Kč. Ano, je to mnoho, ovšem pokud si na péči o pleť potrpíš, směle do něj. Do některých věcí se zkrátka vyplatí investovat. Nutno zmínit, že opunciový olej je nejdražší olej na světě - tohle je luxus, který si rozhodně zasloužíš.Jsem zvyklá na balení 100 ml, ovšem těchto 50 ml je rozhodně kompaktnější a ideálnější na cesty. Svůj olejíček můžeš mít vždy u sebe. A jak je tomu u Renovality zvykem, obsahuje kapátko, s kterým se snadno manipuluje.


"Opuncie se vyrábí ze semínek plodu kaktusu. Je to vzácný olej, který obsahuje vysoké množství esenciálních mastných kyselin, vitamínu E, organicky vázané minerály a aminokyseliny." Produkt je určen pro všechny typy pleti. Zejména bych jej doporučila suché a zralé pleti. Také problematická pleť s ním může být spokojená, jelikož vykazuje protizánětlivé a antimikrobiální účinky.

Parfemace je pouze jemná. Není to nic přehnaného či dráždivého. Řekla bych takový standard přírodních produktů. Cítím z něj závan přírody, a jak já ráda říkám: příroda ti neublíží, ta ti pomůže.


Olej testovala má máma, která má velmi suchou a zralou pleť. Uvedla, že olejíčku stačí pouze pár kapek, tudíž ti vydrží na dlouhou dobu. Nanášela jej každý večer na vyčištěnou pleť a nechala jej působit přes celou noc pro maximální účinky. Ano, dá se použít jako noční sérum. Mimo aplikace na obličej, nezapomínala ani na krk a dekolt.

Olej se poměrně rychle vstřebává a nezanechává na pleti mastný film, který by byl nepříjemný. Perfektně hydratuje a rozjasní pleť. Po zhruba 3 týdnech používání si máma všimla vypnutější a pružnější pokožky. Rozhodně zaznamenala pozitivní účinky. Kvalita jde rozhodně znát!

TeaTree

A když jsem již byla u objednávky, do košíku jsem vložila také TeaTree olejíček. Tento má 20 ml a stojí 99 Kč. Je to naprosto dostačující množství, jelikož jej stačí jen kapka. Takto ho mohu mít vždy při sobě a v cestovní taštičce nezabírá mnoho místa.


A ta vůně? Miluji ji! Je sice silnější, ovšem to se u tohoto produktu očekává.

Tea Tree olej má mnohé využití: "Má antiseptický a protiplísňový účinek. Může být použit jako čistý olej nebo účinná látka v kosmetických výrobcích. Tea Tree olej najde uplatnění při aplikaci na: řezné ranky a oděrky, akné, popáleniny kůže, infekci nehtů, kousnutí hmyzem a vaginální infekci."


Já jej používám, pokud se mi na tváři objeví nějaký ten pupínek. Na akné netrpím, ovšem když už se mi nějaký pupínek udělá, takto stojí za to. Většinou vypadá jako obří boule a kamarádky si neodpustí, že mi roste "další hlava". Stačí kápnout kapku na postižené místo a za pár dní je fuč. Trošku to pálí, ale zato jej pěkně vyzmizíkuje.

Tento olejíček by měl pro případ nouze mít každý doma!

Žádné komentáře:

Okomentovat