pondělí 18. června 2018

RECENZE marulový olej Renovality

E-shop www.renovality.cz ode mě již znáš. Jejich produkty jsou zkrátka úžasné! O jejich účincích se můžeš přesvědčit v mých předchozích recenzích. Já se rozhodla vyzkoušet další z jejich ikonických olejíčků, a to sice marulový olej.

Marulový olej za studena lisovaný

Balení má 100 ml a stojí 399 Kč. Poměr cena - kvalita je rozhodně chvalitebný! Navíc ti tak velké množství vydrží pěkně dlouho. Produkt obsahuje praktickou pipetu, s kterou je aplikace mnohem zábavnější a preciznější.



O oleji z marulového sromu jsem již mnohé četla. Je to doslova zázrak v kosmetickém průmyslu. Svou vůní mi připomíná nějaké oříšky či něco podobného. Ovšem nemusíš se bát, parfemace je jemná, nijak dráždivá nebo přehnaná, proto se jí nemusí bát ani citlivé nosánky.


Marulový olej má mnohé využití. Pokožku by měl regenerovat a udržovat v dobrém stavu. Ocení jej určitě ženy s problematickou pletí, jelikož slouží jako prevence ke vzniku akné. Stejně tak bojuje proti celulitidě, jizvám a striím. Určen je také pro zralou, namáhanou a suchou pleť, kdy se projeví jeho antioxidační, hydratační a antiseptické vlastnosti.

Na druhou stranu se dá použít také na vlasy! Pokud jsou tvé vlasy suché, křehké a poškozené, tento zázrak ti je uzdraví. Řekni stop roztřepeným konečkům a slámě na hlavě. Marula by měla zlepšit vlasovou strukturu. Vlasy budou jemnější, lesklejší a budou působit více vitálně.

Jelikož se plavková sezóna nezadržitelně blíží, já se rozhodla používat olejíček na problematické partie - stehna, abych se zbavila nebo alespoň zmírnila celulitidu. Samozřejmě bez pohybu a správné životosprávy to nepůjde, ale je možné vše podpořit navíc olejíčkem. Každý večer jsem si poctivě masírovala tímto olejem nohy. Je to velmi příjemné. Pokožka je poté nejen vypnutější, ale také hebčí a vláčnější. Vždy jsem masírovala alespoň 10 - 15 minut a výsledky jsem viděla již po 1 měsíci. Skutečně můžu říci, že má celulitida je nyní v mírnější formě. Rozdíl je znát.

Žádné komentáře:

Okomentovat