středa 27. června 2018

NÁKUPY kulatý polštář od Albi

Tentokrát tu mám pro tebe tip na jeden produkt značky Albi. Albi naprosto zbožňuji, jelikož tam vždycky objevím nějakou skvělou vychytávku! Že Albi ve svém sortimentu nabízí i tyto kulaté polštářky, jsem netušila. Ale když jsem je uviděla, musela jsem si jeden objednat!



Kulatý relaxační polštář - Kaktus

V nabídce jsou různé designy tohoto polštáře. Můžeš si vybrat například motiv dřeva nebo melounu. Já jsem vsadila na KAKTUS. Proč? Kvůli nevýrazné kombinaci barev, která se hodí do našeho interiéru. Nechtěla jsem nic příliš barevného a "čučavého", ačkoliv se mi i ty zbylé designy moc líbily. Kaktus je černo-bílo-zelený, neutrální a rozhodně unisex, tedy vhodný dáreček i pro muže. Navíc je to tak trochu zábavné si uvědomit, že sedíš na "pichlavém" kakutus.


Cena je 359 Kč. V názvu si můžeš přečíst, že se jedná o relaxační polštář. Tudíž slouží k odpočinku a samozřejmě také jako dekorace. Báječně se vyjímá v našem obývacím pokoji. Můžeš jej využít na sezení na zemi. Kolikrát když se sejdeme celá rodina pohromadě, nestačí nám židle a místo na gauči není pro všechny. Stačí vytáhnout polštářky a problém je vyřešen. Pokud například medituješ, pak jej určitě také využiješ. A moje sestra speciálně doporučuje sedět v tureckém sedu na tomto polštáři při kojení. Tak matky, tip pro vás!


Jeho šířka je 35 cm (výška 15 cm). Je to tak akorát. Posedí na něm jak děti, tak dospělí. Materiál je to 100% polyester, při čemž výplň je polystyrenový mikrogranulát. Polštář se dá všelijak tvarovat, přizpůsobí se. Je měkoučký, proto je na něm sezení vysoce komfortní.


Zpracování je kvalitní, design povedený. Rozhodně splnil má očekávání a využití u nás doma najde!


Žádné komentáře:

Okomentovat