pátek 8. června 2018

RECENZE Dermacol Matte Mania matná tekutá rtěnka

Tyto matné tekuté rtěnky od Dermacolu přímo obletěly celý blogerský svět. Už to není tak žhavá novinka a já se konečně po velkém BOOM dostávám k testování. Vždy raději chvíli počkám, než trend odezní, abyste vy, čtenářky, toho nebyly přehlceny.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Dermacol Matte Mania matná tekutá rtěnka má klasických 3,5 ml a stojí v akci na Notino.cz 179 Kč, což je velmi příjemná cena. Obal je ve víru ryzího minimalismu. Vršek rtěnky je černý matný a ve spodní časti prokukuje odstín dané rtěnky. Víš tedy ihned, po jakém saháš. To je praktické, efektní a navíc i pěkné. Méně je někdy více a já tuto krásnou jednoduchost dokáži ocenit.

Co mě maximálně okouzlilo, je vůně! Parfemace je velmi příjemná, nevlezlá, není přeslazená. Nemohu si vzpomenout, co mi připomíná, ale miluji to!

Nanášení probíhá pomocí klasického leskového aplikátoru. Ten není příliš huňatý, ovšem za to je tak akorát veliký. Je tenčí a delší, tudíž se s ním rtěnka dá precizně nanést. Pokud máš malé rty, rozhodně nebudeš mít s nanášením problém, jako tomu někdy bývá.

Rtěnka je k dostání v mnoha různých variantách. Já si hodiny vybírala, který odstín si objednám. Nejraději bych si objednala všechny, ovšem nejprve jsem rtěnku chtěla vyzkoušet, jak mi sedne. Nyní již mohu prozradit, že si rozhodně objednám i další odstíny.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Můj výběr padl na odstín 16 (nepřijde ti, že vždycky ty nejlepší odstíny mají číslo 16?). To je barva, kterou nejraději nosím v létě. Světle růžovoučká pastelová (zároveň však šťavnatá až neonová) perfektně sedí k opálené pleti. Zároveň ani nevypadá mrtvolně, v pohodě sedne i bledulkám. Je to spíše studenější až neutrální odstín, rozhodně ne teplý (takové mi ani nesluší). Není to odstín nijak výrazný, naopak je vhodný na každodenní nošení do práce nebo do školy. Snesou jej i mladší slečny, u kterých by velmi výrazné rty pobuřovaly okolí.

Pigmentace je fantastická! Rtěnka bez problému kryje v první vrstvě. Na nanesení na celé rty jsem aplikátor vymáchala dvakrát, což je slušný výkon. Finish je matný, což předesílá fakt, že rtěnka bude vysušovat. Doporučuji provést peeling rtů a dále je hydratovat před nanesením rtěnky.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Rtěnka na rtech úplně usychá. Odstín neflekatí. Ovšem je potřeba před tím vyhladit rty balzámem, aby nezvýrazňovala vrásky. Pokud nebudeš agresivně jíst a pít, pak s tebou vydrží klidně 8 hodin a poté se při mluvení ojí z prostředku rtů. Klasické pití zvládá bez problému, ačkoliv bych doporučila spíše brčko. Jídlo už není taková sláva, ovšem záleží na tom, jak je pokrm mastný a jak agresivně jíš. Například suché jídlo s ní vůbec nehne. Přesto jsem však názoru, že každá rtěnka by se po jídle měla upravit.

Dermacol-Matte-Mania-matná-tekutá-rtěnka

Tohle je ideální rtěnka do práce. Ráno přetřeš rty a poté se celý den nestaráš, maximálně si po obědě opravíš rty na toaletě. Je lepší spíše odlíčit celou rtěnku a nanést ji znovu, než ji vrstvit. To by nebylo pro rty pohodlné a rozhodně by to ani nevypadalo pěkně. Rtěnka je na rtech komfortní, když si na ni zvykneš, ani ji necítíš. Sem tam ji můžeš přetřít balzámkem, pokud budeš mít pocit vysušených rtů. Ale rozhodně to není žádná hrůza! Na rtech je lehoučká jako pírko.

Na relativně levný produkt od značky Dermacol je to skutečně pecka! Bez problému se vyrovná high-end produtkům. A já ji rozhodně mohu doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat