pátek 1. června 2018

RECENZE Royal and Langnickel Moda Prismatic sada štětců

Tentokrát jsem si pro tebe připravila recenzi na sadu štětců na make-up. V jednu dobu to byl velký BOOM a všechny bloggerky je testovaly. Já, jak už bývá zvykem, počkám, až šílenství okolo toho odezní a vrhnu se na recenzi.

Sada štětců Royal and Langnickel Moda Prismatic obsahuje 4 štětce: štětec na make-up 801 + štětec na tvářenku a bronzer 802 + štětec na konturování 803 + štětec na korektor a detaily 804. Jejich štětiny jsou syntetické, což já preferuji. Na Notino.cz stojí 555 Kč, což není za kvalitní štětce mnoho dle mého názoru. Na první pohled tě pravděpodobně zaujme design! Jedná se o jednorožčí klasiku. Zelená pomalu ombré efektem přechází ve fialovou, následně v růžovou a samotné štětiny hrají barvami, jako je tyrkysová a fialová. Nápadité, hravé, možná trošku kýčovité, ale pro hraní s make-upem naprosto vyhovující!

Royal-and-Langnickel-Moda-Prismatic-sada-štětců

801
Tento štětec je primárně určený na tekutý nebo krémový make-up. Abych pravdu řekla, tak na nanášení make-upu mi to přijde příliš zdlouhavé. Nedělá šmouhy, jelikož je na štětiny velmi bohatý. Štětiny z něj nevypadávají a na tváři je opravdu MEGA příjemný. Nicméně úchytka se velmi ohýbá, a proto ji držím až u hlavice a ne moc snadno se dostanu s make-upem do záhybů u nosu a okolo očí. Ovšem naprosto geniální je tento štětec na pudr. Je to s ním rychlé. Perfektně pudr zapracuje do pleti a aplikace je velmi příjemná.

Royal-and-Langnickel-Moda-Prismatic-sada-štětců
802
Tento štětec je určen na tvářenku a bronzer. Ano, dá se to s nimi. Na konturování je to také vhodné. Opět musím zmínit, že na štětiny je velmi bohatý - nevypadávají z něj. Je na pleti příjemný. Ale možná bych jej ocenila trošku větší, aby se s ním snáz "blendilo".

Royal-and-Langnickel-Moda-Prismatic-sada-štětců
803
Tento štětec je určen na konturování. Na klasické konturování lícních kostí a po stranách obličeje mi přijde velmi malý. Ovšem zase je precizní, proto bych jej využila na konturování třeba nosu. Pro mě je to ideální velikost na zapracovávání korektoru. Na to mi přijde skvělý!

Royal-and-Langnickel-Moda-Prismatic-sada-štětců
804
Tento štětec je právě určen na korektor nebo na konturování nosu, případně na oční stíny. Na korektor mi přijde moc malý, ale na konturování nosu určitě dobrý! Na blendění stínů dávám přednost klasickým štětcům.

Royal-and-Langnickel-Moda-Prismatic-sada-štětců

A shrnutí? Kvalita štětců rozhodně není špatná. A značka Royal and Langnickel si získala mou důvěru.
Za mě je nejlepší největší štětec na pudr - k tomu je skvělý! Ovšem na další štětce bych si potřebovala ještě zvyknout… přece jen je to něco jiného a člověk musí chytit ten správný drift k zacházení.

Žádné komentáře:

Okomentovat