pondělí 28. května 2018

Glanc box máj 2018

Opět jsem neodolala a objednala si limitovanou edici glanc boxu. Jak u mě boxík uspěl? Co na něj říkám?



Tento box se rozhodně povedl! Překvapilo mě, kolik věcí se v něm nacházelo. Opravdu velká spousta různých produktů, které stojí za to vyzkoušet. Osobně mě nejvíce potěšila sprchová pěna od Dove. Pěny já zbožňuji a obzvlášť v těch sprchových jsem našla oblibu. Nádherně voní a dělá jemnou bohatou pěnu. Dále mě velmi zaujal krém na ruce s vůní kokosu. Je to malé balení, které se vleze do kabelky, a tudíž nahradí můj spotřebovaný EOS krém na ruce, který u sebe neustále tahám. Příjemným překvapením byla také maska od Freemana. Podrobnější recenze ti určitě brzy napíši v dalších článcích.

Naopak zklamaná jsem byla z barev na vlasy. Drogérkové značky barev na vlasy rozhodně nepoužívám (dávám přednost přírodnímu barvení) a navíc to bylo od Brandnoozu velmi troufalé. Osobně si troufám říci, že se moc lidem do vkusu netrefili s výběrem odstínů. Tyto dva produkty bych nahradila něčím jiným.

Zbytek produktů je ryze praktický. Perličky do pračky jsem již dlouhou dobu chtěla vyzkoušet, Sidolux vonný sáček bych si sama nekoupila, ale přijde mi to super (od toho box je, máš šanci vyzkoušet to, co by sis běžně nepořídila) a další produkty rozhodně využiji. V domácnosti se neztratí.

Já jsem nadšená! Tohle se povedlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat