úterý 22. května 2018

HAUL náhrdelník nekonečno z nerezové oceli

Zatím co u hodinek, náramku a náušnic zůstávám u stále stejných kousků, řetízky ráda střídám dle nálady. Pokud nemám nic na krku, s čím bych si mohla hrát, pak jsem celá nesvá. Jsem jedna z těch, které berou své šperky/bižuterii jako talismany. Dotvářejí outfit. Užívám si tyto doplňky, užívám si být ženou.

Dneska tu pro tebe mám jeden tip na velmi levný, ale přesto krásný a kvalitní náhrdelník ze www.stoklasa.cz.



Náhrdelník je v dostání v různých variantách (srdce, motýl, křížek). Já si vybrala motiv nekonečna, protože mě tak nějak nejvíce charakterizuje. Je to minimalistické a decentní. Razím heslo, že v jednoduchosti je krása. Dá se sladit jak k formálním, tak ryze casual outfitům. Cokoliv k němu dáš, bude to dobře. Přívěsek má vysoký zrcadlový lesk, což jej dělá ještě krapet unikátnější.


Bižuterii z nerezové oceli vyhledávám. Ačkoliv nemám žádné alergie, tak jistota je jistota. Jedná se o kvalitní materiál, který mi ani po dlouhém nošení nezrezivěl či nezezelenal. Nemám s ním nejmenší problém, je stále jako nový. To není jak bižuterie z běžných módních obchodních řetězců.

Řetízek má zapínání na karabinku. Ta je bezproblémová, funguje tak, jak má. Délka samotného řetízku je 43 cm, což je tak akorát do klasického výstřihu. Přívěsek má rozměry cc 1 - 2,5 cm.


Mohu říci, že se mi tento produkt maximálně trefil do vkusu. Zalíbil se mi na e-shopu a stejně tak jsem se do něj zamilovala, když jsem jej měla v ruce. Kvalitní zpracování, bezchybný vzhled, univerzálnost doplňku, snadné kombinování… Rozhodně ti jej mohu doporučit! Navíc za cenu 190 Kč? To je prostě pecka!

Žádné komentáře:

Okomentovat