středa 2. května 2018

Melounový pomocník při rýsování postavy!

Potřebuješ vyrýsovat a zpevnit? Mám pro tebe tip na skvělý doplněk stravy! O e-shopu www.ladylab.cz jsem ti už říkala. Tento internetový obchod nabízí ve svém sortimentu doplňky pro sportovce. Tyto doplňky napomáhají k cíli!

Miluji krásně zabalené, voňavé balíčky od Ladylab!



BCAA Meloun

Nově do svého sortimentu zařadili BCAA s melounovou příchutí a já se rozhodla jej vyzkoušet. Balení obsahuje 400 g, což je 40 dávek a stojí 550 Kč. Pozor! Přípravek je nevhodný pro děti, mladistvé do 16ti let, těhotné a kojící ženy.
Na e-shopu si můžeš přečíst přesné složení a také výživové údaje. Je super, že prodejce nic nezatajuje a my si můžeme vše před koupí zjistit. Rozhodně dej na také na recenze! Spousta bloggerek o doplňcích stravy od Ladylab psala.


Jedná se o instantní nápoj, který obsahuje větvené aminokyseliny (BCAA). Můžeš jej pít před, v průběhu (jakož to osvěžení a doplnění tekutin) nebo po tréninku (pro účinnou regeneraci). Záleží čistě na tobě, kdy ti to bude vyhovovat nejvíce. Při redukční dietě pro maximální účinky bys jej měla užívat VŽDY před každým tréninkem.


Jaké je dávkování?
Jednoduše rozmíchej 10 g (což se rovná 1 zarovnané odměrce) ve 200 ml vody. Nápoj krásně voní po melounu! Připomíná mi to takové ty melounové žvýkačky. Bála jsem se, aby to nebylo až moc sladké a bohužel se mé obavy vyplnily. Příliš sladkému neholduji a sladké nápoje nepiji, tak jsem hodně ovlivněna tím. Myslím si, že to bude vhodné pro ženy, které si na sladké naopak potrpí. Chutná to jako melounová limonáda.
Zvykla jsem si nápoj pít vždy před tréninkem, aby mě nakopl! Mám pocit, že po tréninku bych se z tak sladkého nápoje poblila (zcela upřímně).


A k čemu tento doplněk stravy vlastně je?
Pokud držíš redukční dietu a máš velký kalorický deficit, pak můžeš přijít i o svaly. Svaly jsou ovšem velmi důležité, jelikož urychlují svůj metabolismus a spalování. Svou svalovou hmotu tak můžeš chránit prostřednictvím BCAA. Při rýsování a zpevňování postavy je tento doplněk rozhodně velkým pomocníkem. Půjde to snáz.
Někdo by mohl namítat, že se jedná především o placebo, ovšem složení doplňku potvrzuje, že s naším tělem dělá divy!


ZERO Sirup Karamel

A když už jsem byla u objednávání, rovnou jsem zvolila i sirup, po kterém jsem pokukovala na e-shopu. Velmi mě zaujalo jeho složení! Na 5 ml totiž obsahuje 0 kalorií, 0 cukru a 0 tuku. Samozřejmě při vyšším množství se to nasčítá. 425 ml stojí 179 Kč. Pozor! Sirup se musí skladovat na chladném místě a po otevření se musí spotřebovat do 4 týdnů.
Na e-shopu se můžeš dočíst více o složení. Pečlivě jej prostuduj, kdybys náhodou byla na nějakou složku alergická.


Sirup jsem si maximálně oblíbila na lívance a palačinky. Většinou jím lívance i palačinky suché, jelikož na většinu marmelád mám alergii a na tvaroh nemám vždy chuť. Sirup je perfektní alternativa, jak si osladit život bez výčitek! Nádherně voní po karamelu. Není to vůně nijak chemická a přehnaná… naopak velmi povedená. Není přeslazený, je skutečně jen tak decentně slaďoučký - tak akorát. Tohle se maximálně povedlo!
Je k dostání ještě v čokoládové verzi!


Žádné komentáře:

Okomentovat