pátek 18. května 2018

RECENZE Venira 40 denní kúra

Tento článek bych ráda věnovala jednomu jedinému doplňku stravy. Jedná se o kapsle Venira, které testovalo velké množství bloggerek a instagramerek. Četla jsem zejména pozitivní recenze, proto jsem byla velmi zvědavá, jak u mě tento zázrak uspěje.




VENIRA 40 denní kúra

Já mám konkrétně kapsle pro čtyřicetidenní kúru, ovšem je možné zakoupit i 80 nebo 120 denní kúru. Cena je 689 Kč. A jelikož je to poměrně drahá investice, recenze se přímo žádala! Třeba ti pomohu v rozhodování, zda výrobek zakoupit.
VENIRA se specializuje na komplexní péči pro vlasy, nehty a pleť. Na první pohled vypadá luxusně, jelikož takže balení pilulek tak působí. Ale to je jen malý detail… důležité je samozřejmě to, jak to všechno funguje!

Na co je doplněk stravy VENIRA?

Přípravek působí na pojivové tkáně a to se projevuje na stavu a vzhledu pokožky, vlasů a nehtů. Ano, pokud máš tyto problémy, pak je nejčastějším důvodem nedostatečná výživa pokožkové tkáně. VENIRA oproti konkurenci obsahuje až 18 složek. Jejich funkce je především výživná, každá ze složek organismu dodává živiny potřebné pro tvorbu zdravé pokožky a pro perfektní kvalitu vlasů a nehtů. VENIRA poskytuje pokožce nejrozmanitější živiny ve formě esenciálních aminokyselin, rostlinných extraktů, vitaminů, minerálů, kolagenu, MSM a hyaluronátu.

Na e-shopu si můžeš přečíst podrobné informace o složení a také, proč je VENIRA účinnější oproti jiným podobným přípravků od konkurenčních značek. Skvělým zjištěním je fakt, že VENIRA je přírodní a věř mi, že příroda ti neuškodí. Produkt je vyroben i testován v ČR.

Jak se VENIRA užívá?

Denně se užívají 2 kapsle. První bys měla jíst ráno a druhou večer. Vždy je polykej před jídlem, abys zvýšila jejich vstřebatelnost a účinek. Kapsle se snadno polykají - s tím jsem neměla nejmenší problém. Trošku zapáchají, ale dá se to přežít. Vůně mi připomíná lepidlo Herkules… zajímavé. Také pravidelnost v braní mi nedělala problém, jelikož jsem zvyklá užívat doplňky stravy. Ráda svůj jídelníček takto podpořím.

A funguje to?

Co se týče nehtů, tak nemohu posoudit, jelikož mám přirozeně nehty tvrdé. Netřepí se, nelámou se. Jediné, co mě občas trápí, jsou bílé skvrny z nedostatku minerálů. Je pravda, že za dobu užívání přípravku VENIRA se mi žádná bílá skvrnka neudělala a mé nehty zůstaly nadále kvalitní.

Co se týče pleti, po zhruba 2 týdnech užívání jsem začala mít pocit, že je vypnutější, pružnější/elastičtější. Rozhodně jsem pocítila vyhlazení vrásek (které skrz neustálé šklebení a zaostřování mám). To byl asi nejvýraznější rozdíl. Proto bych určitě doporučila VENIRU zralejší pleti, která potřebuje dodat elasticitu, redukovat vrásky a docílit tak mladistvějšího vzhledu.

A jako poslední tu mám účinky na mé vlasy. Vlasy jsou hlavním důvodem, proč jsem do testování šla. Ačkoliv mi rostou rychle a na kvalitu si nemohu stěžovat, tak mám problémy s vypadáváním vlasům. Není to tak dávno, co jsem dospěla i do fáze, kdy se mi dělaly na hlavě lysiny. Ano, trápilo mě to a ne málo. Na vlasech jsem výsledky začala vidět asi po 20 dnech, kdy mi vyskákaly u hlavy malé baby vlásky. Rychlost růstu vlasů se raketově ještě zlepšila. Vlasy nejen že rostou, ale rozhodně i méně vypadávají. Jsou pevné, nelámou se, naopak se krásně a zdravě lesknou. To vše však může být jen můj pocit (placebo efekt), ovšem malé vlásky u hlavy jsou důkazem, že to funguje!

Pokud tě něco trápí a tohle trápení se projevuje na tvém sebevědomí, pak udělej vše pro to, abys byla co nejspokojenější! K tomu si může pomoct i VENIRA!

Žádné komentáře:

Okomentovat