neděle 20. května 2018

RECENZE pleťový krém od Bio-makeup.cz

Miluješ bio kosmetiku? Preferuješ kosmetiku netestovanou na zvířatech, veganskou a s přírodním složením? Pak tu pro tebe mám tip na skvělý e-shop www.bio-makeup.cz. Když jsem na tento internetový obchod narazila, ihned jsem věděla, že tohle je moje krevní skupina. Výběr tolika produktů, které nikde jinde nenajdeš, mě oslnil! V sortimentu se nachází dekorativní kosmetika, pečující kosmetika pro obličej i tělo, produkty pro miminka i mazlíčky a také nějaké ty věcičky na nehty.

V tomto článku se podíváme na zoubek pleťovému krému.

Hydratační pleťový krém s liftingovým účinkem, s myrtou, aloe a kyselinou hyaluronovou

Ráda bych ti představila pleťový krém značky iliana. Balení má 30 ml a stojí pouhých 280 Kč. Samotný krém se nachází v kalíšku, což není zrovna hygienický způsob, jak ukládat krém. Musíš pak sahat svými prsty do produktu… je vždy lepší použít špachtličku. Design obalu je roztomilý a jednoduše milý.



Rozhodně tě potěší složení tohoto produktu. Neobsahuje totiž žádná rozpouštědla, emulgátory, aditiva, agresivní konzervační látky (parabeny, PEG, PPG, aminoderiváty), minerální oleje, petrolatum, silikony, parafín, vazelínu, barviva či syntetické parfémy. Více o složení si můžeš přečíst na webu, abys přesně věděla, co si na pleť dáváš.

Aromatický podtext pochází z čistých esenciálních olejů. Ano, z krému jde rozhodně cítit příroda. Ovšem není to nijak přehnaná, agresivní vůně. Naopak je velmi decentní a na samotné pleti již nejde vůbec cítit (pouze v kalíšku). Doporučila bych jej i citlivějším nosánkům. Já se do této jemné parfemace zamilovala!


Krém je určen pro normální pleť. Měl by vyhlazovat a redukovat vrásky a hydratovat pleť. Doporučila bych jej tedy rozhodně i zralejší, suché pleti. Díky šetrnému složení jej jistě ocení také alergici a lidé s citlivou pletí.

Krém konzistencí není ani příliš hutný ani řídký, nachází se na zlaté střední cestě. Na noc si představuji trošku větší kalibr, který by více vyživoval i hydratoval, proto bych tento krém doporučila spíše na den. Krém je takový mazlavý, mastný, proto si myslím, že mastné pleti by tolik nesednul.

Aplikace je příjemná. Dokáže pleť perfektně zklidnit a dodat jí potřebnou hydrataci. Navíc na povrchu pokožky zanechává film, který ji celý den chrání před nepříznivými vlivy. Osvědčil se mi také jako podkladová báze pod make-up. Jelikož mám velmi suchou pleť a make-upy mají na mě tendence šupinkovatět, díky tomuto krému se nanáší jedna báseň. Asi nebude úplně pro lidi, kteří nesnesou na pleti mastný efekt. Vstřebávání je pomalejší. Zato umí pleť nádherně rozjasnit a vyhladit (jak jsem již zmínila - perfektní vyhlazující a rozjasňující báze pod make-up).

Žádné komentáře:

Okomentovat