neděle 6. května 2018

RECENZE rtěnka od Bio-makeup.cz

Miluješ bio kosmetiku? Preferuješ kosmetiku netestovanou na zvířatech, veganskou a s přírodním složením? Pak tu pro tebe mám tip na skvělý e-shop www.bio-makeup.cz. Když jsem na tento internetový obchod narazila, ihned jsem věděla, že tohle je moje krevní skupina. Výběr tolika produktů, které nikde jinde nenajdeš, mě oslnil! V sortimentu se nachází dekorativní kosmetika, pečující kosmetika pro obličej i tělo, produkty pro miminka i mazlíčky a také nějaké ty věcičky na nehty.

V tomto článku se podíváme na zoubek další rtěnce z tohoto e-shopu.

Rtěnka Chamarel 25°N

Rtěnka je výrobkem značky PITERAQ. Má 3,5 g a stojí 389 Kč. Určitě tě potěší, že je i pro vegany, má 99 % přírodní složení a nebyla testována na zvířatech. Design obalu je ryze minimalistický. Není to nic převratného, originální. Rozhodně to na první pohled nezaujme, ale ani neurazí. Mně se tato jednoduchost líbí. Bohužel mám trošku problém s těžším odděláváním víčka rtěnky, jde to hodně ztuha. Ale na druhou stranu máš aspoň jistotu, že se ti v kabelce nerozdělá. Obal je z tvrdšího kartonu, takže je rtěnka velmi lehká.



Jedná se o tmavě růžový odstín až do hněda. Tato neutrální barva sedne většině ženám a to jak studeným, tak teplým typům. U tmavších typů bude na rtech velmi přirozená (možná i udělá efekt alá mé rty ale lepší), u bledulek bude výraznější. Záleží také na samotné barvě tvých rtů.

Rtěnka má matný finish, proto jsem očekávala s napětím, jakou konzistenci bude mít. Nanášení je bezproblémové. Rtěnka při kontaktu s teplem tvých rtů lehce roztaje a aplikace je tak velmi rychlá. Zároveň však není měkká až moc. V obalu zůstává konzistencí tužší. Nanáší se precizně díky tvaru rtěnky. Také pigmentace je velmi slušná! Stačí pár tahů a je hotovo, dosáhneš maximální kryvosti.


Na rtech rtěnka skoro nejde cítit. Ačkoliv je matná, tak rty nevysušuje. Velmi dobře se nosí. Ale i přestože je hydratační, tak bych doporučila před ní provést peeling rtů, aby nezvýraznila nějaké ty šupinky a nedokonalosti.
S výdrží na tom není tak, jako známe u tekutých matných rtěnek. Dá několik hodin bez problému, ale jídlo a pití nezvládá, a pokud hodně mluvíš, pak se ti ojí zprostřed rtů.


Určitě je vhodná pro každodenní nošení. Je to přesně ten typ rtěnky, kterou hodíš do kabelky a v průběhu dne ji upravuje na toaletě.

Žádné komentáře:

Okomentovat