čtvrtek 3. května 2018

Moje kosmetická taštička!



V rámci jarního úklidu jsem si uklízela i ve své kosmetické sbírce. S hrůzou jsem se pozastavila nad tím, jak vypadá má kosmetická taštička. Je celá špinavá, zapraná a vlastně už se mi ani tolik nelíbí. Nastal čas na novou! Objednala jsem si ji tedy z e-shopu www.stoklasa.cz.




Kosmetická taška / pouzdro Paříž


Taštička stojí pouhých 133 Kč a je v dostání v mnoha variantách. Já se zamilovala do varianty č. 1, která má bílý základ. I ostatní designy jsou pěkné, romantické a dívčí, ovšem tento mě uchválit nejvíce. Jak název napovídá, je ve stylu pařížských žen. Motivy věciček, které ženy milují, jsou graficky velmi pěkně zpracované (brýle, hodinky, kosmetický štětec, lak na nehty, boty, tričko…).


Materiál je to polyuretan a polyester. Uvnitř má podšívku. Pokud se taštička zašpiní, jednoduše ji vložíš do pračky a je to. Rozměry 6,5 x 14 x 23 cm považuji za dokonalé, jelikož se mi do ní vleze vše, co potřebuji a zároveň není přehnaně velká. Je rozhodně vhodná i na cestování. Vlezou se do ní bez problému i mé základní štětce. Zapínání je na zips.



Samozřejmě tašku můžeš použít nejen na kosmetiku, ale třeba do školy na psací potřeby nebo třeba na brýle či jiné cerepetičky.


A co se momentálně nachází v mé kosmetické taštičce, kterou potřebuji ke každodennímu líčení? Mé oblíbence můžeš vidět na fotografii!




Skládací nákupní taška


A když už jsem byla u objednávání na Stoklasa.cz, přihodila jsem do košíku také skládací nákupní tašku. Igelitové tašky nekupuji, šetřím životní prostředí a ráda bych tím inspirovala i tebe! Taška stojí pouhých 89 Kč a můžeš ji používat opakovaně.


Jelikož je skládací, tak se vleze do každé kabelky či kapsy. Nezabere mnoho prostoru, proto ji můžeš mít vždy u sebe, kdyby náhodou. Materiál je polyester, což znamená, že při dešti je tvůj nákup v bezpečí a suchu. Když se taška zašpiní, snadno ji očistíš.



Je v dostání v různých designech. Já si vybrala variantu č. 6, která mi přišla nejvíce decentní. Není to nijak infantilní či extrémně barevný motiv. Základ je černý a jsou na ní pouze malé motivy barevných kytiček. Roztomilé a dívčí. Obal má vždy stejné motivy jako taška.


Rozměry (ŠxVxH): 34 x 36 x 7 cm
Rozměry pouzdra: 10 x 10 cm


Taška je kvalitně zpracována. Nikde nečouhají žádné nitky. Dvě lemovaná ucha jsou pevná a zvládnou i těžší nákup. Tohle je rozhodně praktická věc, kterou doma potřebuješ!


Žádné komentáře:

Okomentovat