neděle 13. května 2018

RECENZE peeling na obličej od Bio-makeup.cz

Miluješ bio kosmetiku? Preferuješ kosmetiku netestovanou na zvířatech, veganskou a s přírodním složením? Pak tu pro tebe mám tip na skvělý e-shop www.bio-makeup.cz. Když jsem na tento internetový obchod narazila, ihned jsem věděla, že tohle je moje krevní skupina. Výběr tolika produktů, které nikde jinde nenajdeš, mě oslnil! V sortimentu se nachází dekorativní kosmetika, pečující kosmetika pro obličej i tělo, produkty pro miminka i mazlíčky a také nějaké ty věcičky na nehty.

V tomto článku se podíváme na zoubek peelingu na obličej.

Peeling na obličej

Tento peeling je od značky Alkemilla. Na e-shopu se můžeš sama přesvědčit, kolik certifikátů tato značka má a jak skvělé jsou její produkty. Peeling má 100 ml a stojí 275 Kč, což je přijatelná cena. Peelingu stačí skutečně málo, proto ti celý tuba vydrží dlouhou dobu.



Samotný design produktu je v duchu minimalismu. Bronzová v kombinaci s bílou se mi velmi líbí a působí na mě až luxusním dojmem. Vůně je velmi jemná, přírodní. Nic přehnaného či agresivního. Rozhodně ji doporučuji i citlivějším nosánkům.

Já mám velmi citlivou pleť, proto vyhledávám zejména šetrné, přírodní peeligny, které mou tvář nepodráždí. Tento obsahuje prášek meruňkového jádra s vysokou vyhlazovací schopností. Jedná se o skutečně malé částečky, které nejsou nijak agresivní. Šetrně odstraňují odumřelé kožní buňky a další nečistoty. Tím dochází k obnově buněk.
Zrovna peelingování se často velmi podceňuje, ačkoliv je v péči o pleť nezbytné. Doporučuji jej ale neprovádět hodně často, ani to není pro pleť zdravé.


A jak se produkt používá? Já provádím peeling vždy ve sprše. Opláchnu si pleť (samozřejmě musí být vyčištěná/zbavena make-upu) a konečky prstů aplikuji peeling. Do pleti jej vmasírovávám kouživými pohyby. Poté už jen stačí opláchnout obličej a nanést sérum a krém. Aplikace je příjemná a skutečně velmi šetrná i pro citlivou pleť. Navíc peelingu stačí jen velmi málo.

Nejen že pleť je zbavena odumřelých buněk, ale také je krásně jemná, svěží a hydratovaná. Peeling obsahuje arganové, olivové a meruňkové rostlinné oleje, které dodají pleti pořádnou dávku hydratace. A dále extrakt z aloe, měsíčku a ovsa zklidní pokožku, aby nebyla podrážděná a začervenalá. Tohle je složení, které mé pleti nejvíce vyhovuje!

Žádné komentáře:

Okomentovat