středa 9. května 2018

HAUL šátek s vyšívanými květy

Nastává období koženkovým bund a ty já zásadně nosím s jarně laděnými šátky. Je to vkusný doplněk, který dokáže jinak fádní/nudný outfit lehce oživit a dodat mu šmrnc. Ráda šátky střídám a ráda je také nakupuji. Při objednávce z www.stoklasa.cz jsem tedy hodila jeden do košíku!



Šátek stojí 290 Kč, což je taková průměrná cena. Je k dostání ve dvou variantách. Jedna má základ béžový a já si objednala druhou variantu, která má základ čistě bílý. Velmi se mi zalíbil kontrast černé koženky právě s bílou.

Složení obsahuje bavlnu a polyester. Na dotek je to příjemný materiál. U krku mě nijak nedráždí, naopak se perfektně nosí. Není to samozřejmě nic, co by tě mělo hřát. Takový jarní šátek je spíše na okrasu, ačkoliv při větrech ti nebude foukat na krk (to ocení nejen nemocní).


Šířka je 70 cm a délka 180 cm. Je tedy dostatečně velký, abych se do něj mohla zamotat. Nemám ráda ty malé cancourky, které jen překáží u krku a působí tak nějak "chudě".


Co mě na tomto šátku maximálně zaujalo, jsou vyšívané květy. Výšivky jsou trendem, který se neustále drží na vrcholu, a mně se moc zamlouvá. Je to roztomilé, je to dívčí a zároveň s kapkou elegance. Dá se sladit jak do elegantního, tak do více casual, romantického outfitu. Barevné květy na mě dýchají jarní atmosférou. Červená, modrá a zelená jsou ty správné, jarní barvy.

Šátek navíc může posloužit i jako takový přehoz přes plavky. Můžeš jej sladit ke kabátku, saku, k riflové bundě nebo třeba jen k bílému tílku. Tento univerzální kousek se mi rozhodně v šatníku neztratí! Rozhodně skvělý tip na dárek pro mamku nebo třeba kamarádku.


Žádné komentáře:

Okomentovat