úterý 1. května 2018

RECENZE L'Oréal Paris Paradise Extatic

Tentokrát jsem si pro tebe připravila recenzi na řasenku značky L'Oréal Paris, která doslova obletěla celý kosmetický svět. Ze zahraničí se nám dostalo zprávy, že se jedná o nejlepší řasenku vůbec. Poté ji nadšeně blogerky zkoušely a sdělovaly nám své názory.

Řasy jsou můj věčný problém. Mám je krátké a rovné, proto ráda zkouším a objevuji nové řasenky. Již jsem si našla nějaké favoritky na poli levnějších i high-end produktů. Nebráním se však ničemu novému! Do této řasenky jsem vkládala velké naděje.

L'Oréal-Paris-Paradise-Extatic-prodluzujici-rasenka-pro-extra-objem


L'Oréal Paris Paradise Extatic prodlužující řasenka pro extra objem

Řasenka má objem 6,4 ml. Osobně mi to nepřijde za řasenku vůbec mnoho. Svým vzhledem/tvarem až nápadně připomíná řasenku Better Than Sex od Too Faced. Myslím si, že inspirace je zde zjevná. Ovšem mě tento fakt nijak nevadí.

Zlatý design se mi líbí. Řasenka L'Oréal Paris Paradise Extatic působí až královsky mezi jinými řasenkami. Zároveň je obal decentní a luxusní zároveň. Kartáček má jakoby tvar přesýpacích hodin. Po stranách jsou štětinky delší, uprostřed kratší. Štětinky nejsou vůbec daleko od sebe, což nám předesílá, že řasenka nebude slepovat. S kartáčkem se snadno pracuje. Není přehnaně velký (i když se řadí mezi ty větší), na oku nikde nepíchá, ovšem spodní řasy se mi s ním malují hůře.

L'Oréal-Paris-Paradise-Extatic-prodluzujici-rasenka-pro-extra-objem
Černota je skutečně černá! Řasy dostanou pěkně sytou barvičku. Na jedno nabrání bez problému namaluješ obě oči. To je super! Konzistencí je spíše sušší, ale rozhodně ne moc. Jen se obávám, že bude rychleji vysychat. Mokré řasenky mívají tendence mé řasy zatížit a oni svou tíhou nevydrží natočené. Proto mi tato textura vyhovuje.

Řasenka umí opravdu pěkně řasy nadzvednout a zahustit. Tolik je neprodlouží, ale s tímto si můžeš pomoct například podkladovou bází pod řasenku (bývají většinou bílé). První vrstva je velmi přirozená, druhá vrstva udělá dramatičtější řasy. Osobně dávám přednost výraznějším řasám. Efekt umělých řas mi sice neudělá, ale to je problém spíše u mě, než u řasenky. Jak říkám… řasy jsou můj věčný problém!

Řasenka pěkně drží, nežmolkuje se, neopadává pod oko. Netvoří se mi z řas pavoučí nožičky. Naopak řasenka obalí každou řasu zvlášť a krásně je od sebe oddělí. Natočené řasy vydrží po celý den, postupně neklesají. Řasenka není voděodolná, což ani neslibuje.

Odlíčení je snadné. Stačí použít dvoufázový odličovač na tamponek, nechat řasenku pod tamponkem rozpustit a setřít. Tohle je nejšetrnější metoda odličování řas!

Velmi mile mě překvapilo, že řasenka obsahuje ricinový olej, který má příznivé účinky na naše řasy. Takže je v produktu zahrnuta i jakási výživa. Jsem majitelkou kontaktních čoček, oči mám citlivé a s řasenkou jsem neměla žádný problém.

Na Notino.cz zakoupíš tuto řasenku za 229 Kč, což je rozhodně příjemná cena.

Žádné komentáře:

Okomentovat