čtvrtek 10. května 2018

TUTORIÁL západ slunce

Nedávno jsem psala recenzi na paletka očních stínů theBalm Nude Beach Eyeshadow Palette.Tato paletka si ihned získala mé srdce. Ovšem nebudu mít jen plnou hubu keců a rozhodla jsem se ti ji ukázat v akci. Vytvořila jsem velmi teplé, výraznější líčení, které je inspirováno letním západem slunce.



RECENZE:

Paletka stojí 563 Kč a obsahuje dohromady 12 očních stínů, z toho 6 neutrálních matných a 6 třpytivých. Myslím si, že tohle fitfty fifty rozložení je naprosto ideální. Ve sloupečcích se nachází vždy 1 matný a 1 třpytivý stín podobné barvy. Vesměs se jedná o paletku teplejších stínů.

Matné stíny jsou trošku sušší, ale to bývá problém snad u všech paletek. Ovšem ty třpytivé jsou maximálně máslovité až skoro krémové. A ta pigmentace? To je prostě pecka! Jaký stín máš v paletce, takové intenzity dosáhneš i na oku. Pokud štětec navlhčíš, pak se třpytivé stíny ukazují jako skoro metalické. Umí to skutečně rozjet. Občas jsem teda měla problém s tím, že cuckovatí, ale to není nic, co by mi nějak překáželo. Stíny se dají překrývat, vrstvit, bez problému se "blendí", ztrácejí a práce s nimi jde jedna báseň. Během dne neztrácejí na intenzitě a drží naprosto bez problému (ovšem nemám mastná víčka a drží mi snad všechny stíny).


TUTORIAL:

Asi bylo jasné, že nejprve sáhnu do stínu Bright, který použiji jako přechodový stín do záhybů víčka. Jedná se o zastřenou tmavě růžovou s hnědým podtónem. Zajímavá to barvička, která nádherně ladí k čokoládové duhovce. Stín je sušší, poměrně práší, ale je velmi slušně pigmentovaný a na oku neflekatí.
Dále jsem použila na celé pohyblivé víčko stín Brainiac, na který jsem chtěla upozornit nejvíce. Nádherná vínovo-červená s kapkou fialové. Tahle barva se povedla! Je maximálně pigmentovaná, s navlhčeným štětcem se ukazuje jako metalická. Krása!
Od vnitřního koutku směrem doprostřed oka jsem začala nanášet stín Buff. To je třpytivá meruňková. A ačkoliv je to poměrně světlá barva, na oku se ukazuje nádherně sytě. Pomalu jsem ji zapracovávala do stínu Brainiac, aby mezi nimi vznikl plynulý přechod. Šlo to velmi snadno.


Dále jsem trošku ztmavila stíny u řas prostřednictvím stínu Brazen. To je matná tmavě hnědá s červeným podtónem. Koutky očí jsem rozzářila světle zlatým (skoro broskvovým) stínem Babe a pod obočí jsem umístila matný světlý stín Brilliant.
Na spodní víčko jsem už dala jen kombinaci stínu Bright a Brave. Chtěla jsem spodní víčko matné a ne příliš nafouknuté.
Pak už následovala řasenka a na vodní linky jsem dala černou tužku, abych oddělila červenou barvu stínů od očí. Mohly by totiž jinak vypadat uplakaně. Zrádný červený pigment.



Žádné komentáře:

Okomentovat