pátek 4. května 2018

NÁKUPY sprcháče od Ziajy

Opět jsem provedla velkou objednávku produktů značky Ziaja a jako tradičně ani tentokrát jsem nezapomněla na sprcháče, které hojně spotřebovávám. Ziaja tohle prostě umí! Nádherně voní a dělají vše, co od sprchových gelů vyžaduji. Myslela jsem si, že už jsem vyzkoušela snad všechny a poté jsem narazila na dva, které jsou pro mě novinkou.



Ziaja Kokos Krémové sprchové mýdlo

Balení má 500 ml a stojí 59 Kč. Za tu cenu takové množství je prostě pecka! Tohle velké balení si přímo žádá využití jako pěna do koupele, nikoliv jen jako sprchový gel. Stejně dávám vždy přednost vaně před sprchou.

Vůně kokosu se prostě povedla! Je to nádherná, trefná vůně, kterou jsem si zamilovala na první čuch. Ačkoliv většina lidí má kokos spojený s létem, pláží a svěžestí. Pro mě je to ryze teplá sladká vůně, která mě zahřeje na srdíčku i na duši.

Můj táta je silný alergik a jeho pokožka si nesedne jen tak s nějakým produktem. S produkty značky Ziaja však nikdy neměl problém (a ano, to je doslova zázrak). I tohle sprchové mýdlo je velmi šetrné k pokožce.

Produkt by měl změkčovat, vyhlazovat a zpružnit pokožku, dále působí ochranně na svrchní vrstvu pokožky, hydratuje a zabraňuje nadměrné ztrátě vody. Obsahuje jemné mycí složky rostlinného původu a nenarušuje přirozené pH ani ochranné vrstvy epidermis. To zní rozhodně super!

V praxi to vypadá tak, že mou pokožku nijak nedráždí, nenarušuje. Pěkně omyje, provoní celou koupelnu a i na sobě tuto krásnou vůni ještě několik hodin poté cítím. Nemohu říci, že by mělo nějaké speciální účinky na mou pokožku, že bych se cítila hydratovaná, vyhlazená či změkčená… stejně se vždy po vaně potřebuji namazat hydratačním mlékem. Ovšem tohle mýdlo rozhodně splnilo má očekávání, vyhovuje mi a splňuje vše, co od něj potřebuji.


Ziaja Sprchový gel

Další sprcháč má 270 ml, stojí 41 Kč a nese název Citrusový koktejl. Moc jsem se na něj těšila, až k němu přičichnu a musím uznat, že mě vůně nezklamala. Má svěží citrusovou vůni, která ve mně evokuje léto. Úplně cítím, jak mě po parných dnech ve sprše osvěží. Navíc je to pro mě taková kompenzace, jelikož na citrusy mám alergii a nemohu je konzumovat… Z parfemace cítím především citron a limetku.

Sprcháč by měl zanechávat pokožku hladkou a jemnou na dotek. Navíc vytváří jemnou, sametovou pěnu, což mohu potvrdit! Stačí ho kapka a můžeš jej použít i jako pěnu do koupele. Tato pěna pak drží a drží, jen tak nezmizí.

Opět mou pokožku nijak nedráždí ani přehnaně nevysušuje, naopak u tohoto produktu nemám pocit, že když vylezu z koupelny, tak se potřebuji namazat. Hodně mi svými vlastnostmi připomíná sprchový gel od Dermacolu s názvem Rozpustilý citron.

Žádné komentáře:

Okomentovat