sobota 10. února 2018

HAUL šperk z e-shopu Juvelora.cz

Internetový obchod www.juvelora.cz je značkovým místem, kde nalezneš skvělý výběr stylových šperků a kvalitní doplňkové služby. V jejich nabídce najdeš tisíce výrobků různých stylů - na své si přijde skutečně každý. Sama se o sortimentu můžeš přesvědčit v jejich rubrikách: náramky, náhrdelníky, náušnice nebo prsteny.

Já si již před více jak rokem objednávala řetízek, který dodnes nosím. Šperk je stále v úžasném stavu! Nerezaví, nezelená… což se mi běžně u levné bižuterie stávalo. Tohle je šperk, který ti vydrží věčně krásný jako nový. Prožil si se mnou už mnohé, ale chtělo to malou změnu, proto jsem se rozhodla pro výběr dalšího!

Domů mi přišel krásně zabalený balíček. Juvelora si své zákazníky hýčká. Užívám si ten luxus při rozbalování šperku. Náhrdelník mi přišel v pevné papírové krabičce, do které si jej mohu ukládat. Součástí byl i pytlíček na šperk, certifikát a hadřík na čištění. Mile mě potěšily i dárečky ve formě slevy na další nákup a malých kalendářů. Design krabičky je romantický, dívčí, něžný… vypadá to skvěle jako dárek pro jakoukoliv ženu! Pokud sháníš tip na dárek, pak tohle je jistě ta správná volba! Ženu šperk nikdy neurazí…



A nyní k samotnému řetízku. Jelikož jsem příznivce minimalismu, příliš si nepotrpím na honosné náhrdelníky, vystačím si s jednoduchým šperkem, který se mi vždy hodí k outfitu na každodenní nošení. Šperky jsou mou vášní! Pokud na sobě nemám náramek, řetízek, náušnice a hodinky, cítím se nesvá. Jsou to mé talismany, které mohu mít vždy u sebe. Prožívají se mnou strasti i slasti běžných dnů a vážou na sebe vzpomínky.



Volba padla na Stříbrný náhrdelník s drobným srdíčkem a zirkony. Srdíčko by se mohlo zdát mnoho lidem kýčovité, ovšem mě v tomto podání rozhodně ne. Srdíčko je malé, elegantní a zdobení mu dodává ten správný šmrnc. Stříbrná pro mě byla jasná volba, jelikož má kůže má studený podtón, tudíž mi zlato vůbec nesluší. Srdíčko je nenápadné, proto se mi vždy k outfitu hodí a doplňuje jej. Zároveň to není nuda.


Řetízek je klasicky prodlužovací, tedy si délku můžeš nastavit dle svého gusta. Velké plus také vidím v tom, že je šperk porhodiován, což má za výsledek to, že nečerná, krásně se leskne a má vzhled bílého zlata. Na e-shopu si můžeš samozřejmě najít podrobnější informace. Cena je 1099 Kč, ovšem dle mého názoru stojí za každou kačku.
Jedná se o vysoce kvalitní šperk, který s tebou vydrží léta a léta a navíc je zkrátka krásný.


Žádné komentáře:

Okomentovat